Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?

Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?

Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
Farming Noob kirjoitti:Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?
 Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom
Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!

Ls-uk sillä on linkki latasin noin viikko sittenFarming Noob kirjoitti:Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
E:Pitää uppaa, kun en löydä enään linkkiä.

Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

City jos viitsisit lukea?Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Se oli vitsi.
 Se oli vitsi. 
Joo, mutta kopin alaosa on leveampi, kuin se sieltä aivan katon rajasta, eli se kapenee ylöspäin mentäessä.Venom kirjoitti:Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Mutta komee tulee!!
 Mutta komee tulee!!

Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

Ai sääkin mulla oli 258 kuvaa 6400 kopistaValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

Mulla on 14 ulko kuvaa.Venom kirjoitti:Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom
Tästä voipi jokanen ite vaihtaa värin mieluisaks, tulee textuureilla niin onnistuupi helposti.teemes kirjoitti:Jos tarviit 6400:sta kuvia niin mullakin olis sitte pari. Haluisin vihreen ja punasen.