Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?

Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?
Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
Farming Noob kirjoitti:Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?
Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
Ls-uk sillä on linkki latasin noin viikko sittenFarming Noob kirjoitti:Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
E:Pitää uppaa, kun en löydä enään linkkiä.
Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.
Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.
City jos viitsisit lukea?Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.
Joo, mutta kopin alaosa on leveampi, kuin se sieltä aivan katon rajasta, eli se kapenee ylöspäin mentäessä.Venom kirjoitti:Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.
Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Ai sääkin mulla oli 258 kuvaa 6400 kopistaValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Mulla on 14 ulko kuvaa.Venom kirjoitti:Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Tästä voipi jokanen ite vaihtaa värin mieluisaks, tulee textuureilla niin onnistuupi helposti.teemes kirjoitti:Jos tarviit 6400:sta kuvia niin mullakin olis sitte pari. Haluisin vihreen ja punasen.