Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?
Screenshot
- Kartturi
- Moderaattori
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Kartturi
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Re: Screenshot

Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
Farming Noob kirjoitti:Tais olla ohikulku matkalla, kun ei ole vielä valmis mappi.Mattimies_ kirjoitti:Kake on vissii muuttanu sinne seuduille?
Allekirjoitus by Venom<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie
- Kartturi
- Moderaattori
Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
E:Pitää uppaa, kun en löydä enään linkkiä.

-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Ls-uk sillä on linkki latasin noin viikko sittenFarming Noob kirjoitti:Pistän yv:llä tulemaan.Azceli kirjoitti:komia kuva! Voikko antaa linkkiä mulle toho Biizoni ois tarvis?!
E:Pitää uppaa, kun en löydä enään linkkiä.
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
-
City^
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Pistä linkki tänne mielummin.
Minäki haluun sen!
Minäki haluun sen!
Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Ännä
- Moderaattori
Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
On kyllä todella komea!! KOppi näyttää tosiaan tossa kuvassa aika leveeltä meinaan ku kattoo keulan ja kopin tota ihme väliä mut kuva voi hämätä 

-
City^
- Kunniakäyttäjä
On komea! Millo jakoon?
- Kartturi
- Moderaattori
City jos viitsisit lukea?Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.

-
City^
- Kunniakäyttäjä
Nii, kyllä mä luin.
Se oli vitsi. 
- Ännä
- Moderaattori
Joo, mutta kopin alaosa on leveampi, kuin se sieltä aivan katon rajasta, eli se kapenee ylöspäin mentäessä.Venom kirjoitti:Koppi on mittojen mukaan tehty.ValtraN111 kirjoitti:Koppi on liian leveä. Muuten komea.Venom kirjoitti:Tämmöstä tällä kertaa. Koska jakoon kyselyt voi unohtaa, tulee sitten ku tulee.
Niinkuin näin, jos nyt katsoisi aivan edesta:
/ \

-
Simulation
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Se on varmaan jokin mallisarjaston pienimpiä toi mitä Venomi tekee, ja niissähän on kopit melkein kaikissa saman kokoset, niin se sen takia varmaankin hämää....
Mutta komee tulee!!
Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on. 

- Ännä
- Moderaattori
Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
Ai sääkin mulla oli 258 kuvaa 6400 kopistaValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.

-
valtravalmet
- Kunniakäyttäjä
Mulla on 14 ulko kuvaa.Venom kirjoitti:Täytyy pitää mielessä. Tosin tarvii toi ulkokuori saada eka siihen malliin, et voi ees ajatella tehä sisustaa.ValtraN111 kirjoitti:Ota YV:llä yhteyttä, jos tarttet sisältä textuureja. Olen ottanut serkkujen 6400:sta. (:Venom kirjoitti:Juu se kapenee kyllä ylöspäin, kuvakulma vaan on huono. 6400:nenhan toi on.
Noniih, saatiin vihdoin käymään ja pois tallista meijän Biisoni.

Sitten tehtiin säädöt ja mentihin puimaan, ei mitenkään haaskannukkaa piisoni vaikka ollu n. 5v tallin perällä, moottorikin on 11 litrainen Leylandi.

Sitten tehtiin säädöt ja mentihin puimaan, ei mitenkään haaskannukkaa piisoni vaikka ollu n. 5v tallin perällä, moottorikin on 11 litrainen Leylandi.

Allekirjoitus by Venom<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie
Jos tarviit 6400:sta kuvia niin mullakin olis sitte pari. Haluisin vihreen ja punasen.
Tästä voipi jokanen ite vaihtaa värin mieluisaks, tulee textuureilla niin onnistuupi helposti.teemes kirjoitti:Jos tarviit 6400:sta kuvia niin mullakin olis sitte pari. Haluisin vihreen ja punasen.