

Meilläki 6610 vaatii pakkosyötön tai hehkutuksen ensimmäisistä pakkasista alkaen. Joku väitti että 40sarjan startin kun laittas niin lähtis paremmin. Ilmeisesti pyörii nopeampaa. Paikalleen ilmeisen sopii ilman suurempia muutoksia.Viki kirjoitti:Pyörimisestä se on kii. Pyörii pirun laiskasti ja korkeintaa varmaa 10sec. Valtra sahais varmaa puol minuuttii keposaa jos joskus tarvis. Vaa eipä sitä ikinä tarvi.
Jaa jaa. Pirun kurjaa vaa ku ikinä voi luottaa saako tota käyntii vai ei. Nollakeleistä alaspäin siis alkaen. No täytyy tutkailla josko uutta starttia. Tai akkua ees...Mehtä kirjoitti:Meilläki 6610 vaatii pakkosyötön tai hehkutuksen ensimmäisistä pakkasista alkaen. Joku väitti että 40sarjan startin kun laittas niin lähtis paremmin. Ilmeisesti pyörii nopeampaa. Paikalleen ilmeisen sopii ilman suurempia muutoksia.Viki kirjoitti:Pyörimisestä se on kii. Pyörii pirun laiskasti ja korkeintaa varmaa 10sec. Valtra sahais varmaa puol minuuttii keposaa jos joskus tarvis. Vaa eipä sitä ikinä tarvi.
Pistitkö vähän käsikaasua ennenku koitit pakkosyöttöä?Simppa kirjoitti:Pakkosyötöllä o 7610 lähteny nopiasti tulille, tänään ei saanu jostain syystä pakkosyöttöä laitettua niin meni siinä hetki herätellessä.
En mut aattelin jos Simppa ensimmäistä kertaa sitä käynnisti koska se ilmeisesti on teijän kone?Muhka kirjoitti:Tottakai. Tyhmäks sä mua luulit?Pitää kahtua. Saattaa olla ihan joku pikkuvika ihan itte pakkosyötön napissa.
Suuttimet ja venttiilit molemmat katottu liikkeessä. Kyl sen kuulee ku kuuntelee että pyörimisestä se jää kiinni. Vaa sitä mietin miks se ei si pyöri kunnolla?sutki kirjoitti:Tohon startin pyöritykseen vaikuttaa myös akun kaapeleiden kuntokin. Ja mun mielestä vähä alamittasetkin ne alkuperäset kaapelit. Ja käynnistymiseen vaikuttaa moni asia, esim. venttiilien välykset ja suuttimien kunto. Ex 7610 oli kuulemma hyvä käynnistyyn.