Ja nyt kun on uus kone millä luulis pyörivänkii.
  Ja nyt kun on uus kone millä luulis pyörivänkii.   Mikäs noista mapeista on teiän mielest paras?
 Mikäs noista mapeista on teiän mielest paras? Ja nyt kun on uus kone millä luulis pyörivänkii.
  Ja nyt kun on uus kone millä luulis pyörivänkii.   Mikäs noista mapeista on teiän mielest paras?
 Mikäs noista mapeista on teiän mielest paras?

Ei demo versiolla pysty.moiolen kirjoitti:miten sitä pystyy pelata MP? :O Mulla on demo niin pystynkö? =/

?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
Olen sen steamista ostanut ja siinä ei sitä hiiren kursoria nälkynyt.No asia ratkesi sillä kun painoin shift+tab kaksi kertaa niin kursori palasi.Nyt kun koitin pelata niin ei enään toimi sekään,että mikähan voisi olla vikana?
Saisiko sitten nopeaa vastausta...
 NYT AJETAAN KUNNOLLA JUMIIN SAATANA
  NYT AJETAAN KUNNOLLA JUMIIN SAATANA   

Steamista?mjom kirjoitti:Mistä pystyis ostaa spin tiresin ku cdon.comista ja verkkokaupasta loppunu?
Steam..mjom kirjoitti:Mistä pystyis ostaa spin tiresin ku cdon.comista ja verkkokaupasta loppunu?

-En säker kompis!
         -En säker kompis!?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
Olen sen steamista ostanut ja siinä ei sitä hiiren kursoria nälkynyt.No asia ratkesi sillä kun painoin shift+tab kaksi kertaa niin kursori palasi.Nyt kun koitin pelata niin ei enään toimi sekään,että mikähan voisi olla vikana?

|  | Lataa tästä... | 
superpottu kirjoitti:?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
superpottu kirjoitti:?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...

farmingjallu kirjoitti:Kukaan tulis pelaan tätä peli multiplayeris?

-En säker kompis!
         -En säker kompis!

-En säker kompis!
         -En säker kompis!