Ei demo versiolla pysty.moiolen kirjoitti:miten sitä pystyy pelata MP? :O Mulla on demo niin pystynkö? =/
?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
Olen sen steamista ostanut ja siinä ei sitä hiiren kursoria nälkynyt.No asia ratkesi sillä kun painoin shift+tab kaksi kertaa niin kursori palasi.Nyt kun koitin pelata niin ei enään toimi sekään,että mikähan voisi olla vikana?
Saisiko sitten nopeaa vastausta...
Steamista?mjom kirjoitti:Mistä pystyis ostaa spin tiresin ku cdon.comista ja verkkokaupasta loppunu?
Steam..mjom kirjoitti:Mistä pystyis ostaa spin tiresin ku cdon.comista ja verkkokaupasta loppunu?
?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
Olen sen steamista ostanut ja siinä ei sitä hiiren kursoria nälkynyt.No asia ratkesi sillä kun painoin shift+tab kaksi kertaa niin kursori palasi.Nyt kun koitin pelata niin ei enään toimi sekään,että mikähan voisi olla vikana?
![]() | Lataa tästä... |
superpottu kirjoitti:?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
superpottu kirjoitti:?superpottu kirjoitti:Tietäisikö kukaan,miksi spintires ei toimi mulla oikein...
farmingjallu kirjoitti:Kukaan tulis pelaan tätä peli multiplayeris?