credits
Testom.
NI Modding
lataus
|  | Lataa tästä... | 
 <- Fontista kiitos Zetor 6211:lle.
 <- Fontista kiitos Zetor 6211:lle.Mun muistaakseni testom ainaki teki tollasen.Ruzi kirjoitti:Millä vitun logiikalla?Vapo_ kirjoitti:Tää on sen tekemä!

Mutta komia kuiteski.
  Mutta komia kuiteski. 
 Mutta miten se on mahollista?
 Mutta miten se on mahollista? 
   Ja linkki sinne sivulle jos ette usko että mun tekemä.. https://www.facebook.com/pages/MVT-Modd ... e=bookmark Ja latauslinkki näkyy vaan kopioitu sieltä facebookin sivuilta..
 Ja linkki sinne sivulle jos ette usko että mun tekemä.. https://www.facebook.com/pages/MVT-Modd ... e=bookmark Ja latauslinkki näkyy vaan kopioitu sieltä facebookin sivuilta..

<--- Ite tein.
 <--- Ite tein.vituttaa tollaset tyypitRuzi kirjoitti:No voi vittu iik joku kurwa ottanu omiin nimiin.

Mitä vitun teijän Valtroja? Mun tekemiä, mihkä ootta jonku pakoputken vaihtanu.Mega kirjoitti:Ja seo ottanu meijä valtrojaki omi nimii!!!!!!

No siis nii mutta testomin skinamiia ja editoimia ...Ännä kirjoitti:Mitä vitun teijän Valtroja? Mun tekemiä, mihkä ootta jonku pakoputken vaihtanu.Mega kirjoitti:Ja seo ottanu meijä valtrojaki omi nimii!!!!!!
 Ei maine pysy kauvaa jos näi tehää.
   Ei maine pysy kauvaa jos näi tehää.  
  E: Ja jos rehellisiä ollaan ni NI moddingin nimi pitäs myös laittaa kreduihin.
 E: Ja jos rehellisiä ollaan ni NI moddingin nimi pitäs myös laittaa kreduihin.Polkutraktori on ihan oikiassa kredujen suhteen! Jos nepa kehtais ne korjata?polkutraktori kirjoitti:Minä oon luullu että tuo tyyppi on iha hyvä tyyppi mutta toisin on.Ei maine pysy kauvaa jos näi tehää.

Täytyy vaihtaa nepalla tuo oikea nimi kreduihi.E: Ja jos rehellisiä ollaan ni NI moddingin nimi pitäs myös laittaa kreduihin.
 <--- Ite tein.
 <--- Ite tein.
No paallaappa jossain isossa suomi mapis pari peltooo ja laske paalit.Ohtonen kirjoitti:Muuten makia paalain, mutta saako sitä paalin kokoa säädettyä mistään? Nimimerkillä 3 peltoo Kuusistossa paalannu ja 149 paalia...

Saahan sitä modescistä!Ohtonen kirjoitti:Muuten makia paalain, mutta saako sitä paalin kokoa säädettyä mistään? Nimimerkillä 3 peltoo Kuusistossa paalannu ja 149 paalia...

<--- Ite tein.
 <--- Ite tein.