credits
Testom.
NI Modding
lataus
![]() | Lataa tästä... |
Mun muistaakseni testom ainaki teki tollasen.Ruzi kirjoitti:Millä vitun logiikalla?Vapo_ kirjoitti:Tää on sen tekemä!
vituttaa tollaset tyypitRuzi kirjoitti:No voi vittu iik joku kurwa ottanu omiin nimiin.
Mitä vitun teijän Valtroja? Mun tekemiä, mihkä ootta jonku pakoputken vaihtanu.Mega kirjoitti:Ja seo ottanu meijä valtrojaki omi nimii!!!!!!
No siis nii mutta testomin skinamiia ja editoimia ...Ännä kirjoitti:Mitä vitun teijän Valtroja? Mun tekemiä, mihkä ootta jonku pakoputken vaihtanu.Mega kirjoitti:Ja seo ottanu meijä valtrojaki omi nimii!!!!!!
Polkutraktori on ihan oikiassa kredujen suhteen! Jos nepa kehtais ne korjata?polkutraktori kirjoitti:Minä oon luullu että tuo tyyppi on iha hyvä tyyppi mutta toisin on.Ei maine pysy kauvaa jos näi tehää.
![]()
Täytyy vaihtaa nepalla tuo oikea nimi kreduihi.E: Ja jos rehellisiä ollaan ni NI moddingin nimi pitäs myös laittaa kreduihin.
No paallaappa jossain isossa suomi mapis pari peltooo ja laske paalit.Ohtonen kirjoitti:Muuten makia paalain, mutta saako sitä paalin kokoa säädettyä mistään? Nimimerkillä 3 peltoo Kuusistossa paalannu ja 149 paalia...
Saahan sitä modescistä!Ohtonen kirjoitti:Muuten makia paalain, mutta saako sitä paalin kokoa säädettyä mistään? Nimimerkillä 3 peltoo Kuusistossa paalannu ja 149 paalia...