oonko muka tehny jotai pahaa
edit. JA MÄ OON KYL OLLU TÄÄL KAUEMMAN KU MB TRACC

niinno oothan sää liittynyt päivän aikasemmin..Traktori_Mies kirjoitti:Miksen mä pääse modeksoonko muka tehny jotai pahaa
edit. JA MÄ OON KYL OLLU TÄÄL KAUEMMAN KU MB TRACC
 Ja oon mä liittynyt tänne aiemmin, mun nimi täällä oli silloin MB_Trac, mutta taisin silloin unohtaa sen salasanan, kun kävin silloin vain peliplaneetassa..
  Ja oon mä liittynyt tänne aiemmin, mun nimi täällä oli silloin MB_Trac, mutta taisin silloin unohtaa sen salasanan, kun kävin silloin vain peliplaneetassa..  
No onhan päiväki päiväMB Trac kirjoitti:Nyt kyllä repesin, päivän kauemmin!Ja oon mä liittynyt tänne aiemmin, mun nimi täällä oli silloin MB_Trac, mutta taisin silloin unohtaa sen salasanan, kun kävin silloin vain peliplaneetassa..
 Mut luulin et oon ollu kauemmin ku sä
 Mut luulin et oon ollu kauemmin ku sä   SORI
  SORI   
  EIKÖ VALTRA 6550
  EIKÖ VALTRA 6550  
No en tajuu miks admin otti semmosia modeks ensi mikkä on ollu tääl puolet vähemmän ku esim. minä ja mb tracSimulation kirjoitti:no on sit kyllä jo vähän liikaa modeja, en tietenkään oo sitä vastaan

luulis että noin monella varotuksella ja bannilla ei ihan hetkessä modeks pääsesammpe kirjoitti:mie voin olla minä osaan hoitaa hommat

tapelkaa muualla.
 tapelkaa muualla.
Mitä tarkotat johtokuntalaisillaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.

sori ny mut on vaan nii alistavaa olla vaa tavallinen
  sori ny mut on vaan nii alistavaa olla vaa tavallinen   Ja sori tostaki
  Ja sori tostaki  
Mitenkäs tuohon pääsee? Kiinnostusta on, ja olennhan minä tehnyt tuon irc-kanavankin, ja ollut moderaattorinaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.

Jos minä ja motokuski ruvettas johtokuntalaisiksMotokuski kirjoitti:Mitenkäs tuohon pääsee? Kiinnostusta on, ja olennhan minä tehnyt tuon irc-kanavankin, ja ollut moderaattorinaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.