edit. JA MÄ OON KYL OLLU TÄÄL KAUEMMAN KU MB TRACC

niinno oothan sää liittynyt päivän aikasemmin..Traktori_Mies kirjoitti:Miksen mä pääse modeksoonko muka tehny jotai pahaa
edit. JA MÄ OON KYL OLLU TÄÄL KAUEMMAN KU MB TRACC
No onhan päiväki päiväMB Trac kirjoitti:Nyt kyllä repesin, päivän kauemmin!Ja oon mä liittynyt tänne aiemmin, mun nimi täällä oli silloin MB_Trac, mutta taisin silloin unohtaa sen salasanan, kun kävin silloin vain peliplaneetassa..
No en tajuu miks admin otti semmosia modeks ensi mikkä on ollu tääl puolet vähemmän ku esim. minä ja mb tracSimulation kirjoitti:no on sit kyllä jo vähän liikaa modeja, en tietenkään oo sitä vastaan
luulis että noin monella varotuksella ja bannilla ei ihan hetkessä modeks pääsesammpe kirjoitti:mie voin olla minä osaan hoitaa hommat
Mitä tarkotat johtokuntalaisillaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.
Mitenkäs tuohon pääsee? Kiinnostusta on, ja olennhan minä tehnyt tuon irc-kanavankin, ja ollut moderaattorinaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.
Jos minä ja motokuski ruvettas johtokuntalaisiksMotokuski kirjoitti:Mitenkäs tuohon pääsee? Kiinnostusta on, ja olennhan minä tehnyt tuon irc-kanavankin, ja ollut moderaattorinaAdmin kirjoitti:2 johtokuntalaista otettu.
Vielä 1-2 tulee lisää.