sutki kirjoitti:
Juu kokemusta on, pari vuotta sitten vehoniemen automuseossa käytiin niin yks akka onnistu mersun perään ajaan moottoripyörällä, osui vetokoukkuun joka meni ihan mutkalle ja takapuskuriin tuli vain muutama naarmu, olis varmaan hajonnut koko puskuri jos ei olis koukkua ollut.
Meillä kaikissa muissa paitsi mondeossa ja tuoreimmassa mersussa. Kaikki tosin kiinteää mallia, mutta eipä se nyt hirveästi ole haitannut.
Joissakin asioissa käytännöllisyys menee tyylin edelle, kuten kuramatoissa.
Meiän perään perruutti joku tila auto. Me lähettii eka peruuttaan ja se toinen ei huomannu ,että kerettiin lähtä ja isäntä ei sitte ehtiny tehä mitää. Läsähti suoraa perseesee , meiän civikkii ei tullu naarmuakaa, mutta tila-autosta hajos taka puskuri..

Ja isäntä sopi sen ukon kans se ukko itekki sano ,että se tais olla sen moka.
Killerhangar kirjoitti:Sehän on oikeestaan se ja sama mitkä matot lattialla jos säilyttää autoa lämpimässä tallissa. Eivät mee kangasmatot piloille ku oven/ikkunan jättää auki ku se siellä tallissa seisoo...
Mulla on auto aina ulkona ja nytku tää talvi on tämmöstä paskaa nii saa yhtenään huuhella niitä kumimattoja puhtaaksi kenkien mukana tulee aina vähä kuraa mukana. Mutta ei oo nii helppoa kangasmattojen kans..

Mulla oli aluksi semmoset kourumalliset ,mutta kuskinpuolel kiilautu aina jarrupolkimen alle nii heitin mäelle sen ja hain semmose leikattavan maton siihe.
Mutta eiköhä lopeteta ot ja laiteta jo linkkiä johonki vehkeeseen.
