<-- annetaa saviukolle kunniaa!

Viimeks eile haettii sielt sementtijä.Valmet 1102 kirjoitti:Ihme jos Wallubesti ei tiiä tätä paikkaa.

Ei oo mulla sen parempaa tietoa asiasta. Tossa vielä toinen kuva siitä.Neliveto kirjoitti:Eikös tuo urakkamiehen ekan kuvan Natikka oo 98farminggamella "työn alla", kuulin semmosta puhuttavan

Katos vaan on T190 päässy kuvahan kans, mikä tuo Natikka on mallinumeroltaan? Vielä Doitzi tuohon riviinurakkamies kirjoitti:Ei oo mulla sen parempaa tietoa asiasta. Tossa vielä toinen kuva siitä.

Keskimmääses kuvas tuttu paikka, mun allekirjotukses oleva mazda on ostettu tosta varmaa kilometrin päästä.Neliveto kirjoitti:Meidän kylän vanha meijeri jonka toiminta on loppunut aikapäiviä sitten sekä pari koneliikkeen pihaa.
 Ite asun tosta joku 15km.
 Ite asun tosta joku 15km.Eiks täs tien toisella puolella oo autosähkökorjaamo Unto Siira?Wallubesti kirjoitti:Valmet1102, jos et tiiä paikkaa, häpeä.
 Ollaa oltu siinä 2010 kesällä yötä.

Juu on.Jeppe kirjoitti:Eiks täs tien toisella puolella oo autosähkökorjaamo Unto Siira?Wallubesti kirjoitti:Valmet1102, jos et tiiä paikkaa, häpeä.

|  | Lataa tästä... | 

Nykyäänhän tuola on vielä 720-724 fentti. Varmaan valmetti menny vaihdos?urakkamies kirjoitti:Entisen luokkakaverin tilan vehkeitä, kaks Fenttiä ja 8400.