Viimeks eile haettii sielt sementtijä.Valmet 1102 kirjoitti:Ihme jos Wallubesti ei tiiä tätä paikkaa.![]()
Ei oo mulla sen parempaa tietoa asiasta. Tossa vielä toinen kuva siitä.Neliveto kirjoitti:Eikös tuo urakkamiehen ekan kuvan Natikka oo 98farminggamella "työn alla", kuulin semmosta puhuttavan
Katos vaan on T190 päässy kuvahan kans, mikä tuo Natikka on mallinumeroltaan? Vielä Doitzi tuohon riviinurakkamies kirjoitti:Ei oo mulla sen parempaa tietoa asiasta. Tossa vielä toinen kuva siitä.
Keskimmääses kuvas tuttu paikka, mun allekirjotukses oleva mazda on ostettu tosta varmaa kilometrin päästä.Neliveto kirjoitti:Meidän kylän vanha meijeri jonka toiminta on loppunut aikapäiviä sitten sekä pari koneliikkeen pihaa.
Eiks täs tien toisella puolella oo autosähkökorjaamo Unto Siira?Wallubesti kirjoitti:Valmet1102, jos et tiiä paikkaa, häpeä.![]()
Juu on.Jeppe kirjoitti:Eiks täs tien toisella puolella oo autosähkökorjaamo Unto Siira?Wallubesti kirjoitti:Valmet1102, jos et tiiä paikkaa, häpeä.![]()
Ollaa oltu siinä 2010 kesällä yötä.
![]() | Lataa tästä... |
Nykyäänhän tuola on vielä 720-724 fentti. Varmaan valmetti menny vaihdos?urakkamies kirjoitti:Entisen luokkakaverin tilan vehkeitä, kaks Fenttiä ja 8400.