linkki http://uploaded.to/file/gjj89q

Raba 500 vois olla iha hyvä
  Raba 500 vois olla iha hyvä  

samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.
 nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..
  nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..  
Joo en mäkää oikee noista piittaa ite vien viljaa niillä vihreilä siirtokärryillä ja ite tekemillä 45 tonnin "big farm" vaunuilla tai no ite muokkaamilla Hienot onMuskeli_ kirjoitti:samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..
 jos joku haluu voin pistää jakoon
  jos joku haluu voin pistää jakoon  
 ruokatunnilla piti tulla katteleen!
 ruokatunnilla piti tulla katteleen!  
 tolla saan rekanki kärryn täyteen
 tolla saan rekanki kärryn täyteen Tuskin oikeest tälläsii 100 tonnisii kärryi on ees.
 Tuskin oikeest tälläsii 100 tonnisii kärryi on ees.
valtra6250 kirjoitti:Nää on ihan epärealistisii eli huonoja mun mielestTuskin oikeest tälläsii 100 tonnisii kärryi on ees.
 ja jos olis ni mitä hyötyy sitä olis ottaa täyteen ku jäis kuivallaki kelillä maahan kiinni
  ja jos olis ni mitä hyötyy sitä olis ottaa täyteen ku jäis kuivallaki kelillä maahan kiinni  
   kyl kolme kertaa pienemällä pärjää jo ihan hyvin
 kyl kolme kertaa pienemällä pärjää jo ihan hyvin 

Ja on niitä sadan tonnin kärryjä
  Ja on niitä sadan tonnin kärryjä  

Mikä ratti ? sain eilen g25 ja toimii kun unelma mukavaa pelailla kun on aidon tuntumaMuskeli_ kirjoitti:samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..
 Oma tietokone vaan ei toimi, niin ei pääse pelaan!
  Oma tietokone vaan ei toimi, niin ei pääse pelaan!