linkki http://uploaded.to/file/gjj89q
samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.
Joo en mäkää oikee noista piittaa ite vien viljaa niillä vihreilä siirtokärryillä ja ite tekemillä 45 tonnin "big farm" vaunuilla tai no ite muokkaamilla Hienot onMuskeli_ kirjoitti:samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..
valtra6250 kirjoitti:Nää on ihan epärealistisii eli huonoja mun mielestTuskin oikeest tälläsii 100 tonnisii kärryi on ees.
Mikä ratti ? sain eilen g25 ja toimii kun unelma mukavaa pelailla kun on aidon tuntumaMuskeli_ kirjoitti:samoilla linjoilla! en tykkää mistään ylisuuresta, kerran oon tota kärryä käyttäny..mattimies kirjoitti:Itse,en oikeen pidä näistä kärryistä,kun haluun aika aidontuntusen,enkä mitää 100t peräkärryä,tai 22metristä leikkuupöytää.nyt mukava pelata ku ratti ja polkimetkin..