
Lingotessa, perälevyn kanssa, trukkipiikkejä käyttäessä, jne. jne. paljon parempi..
Voipi olla, muttei se mikää pakolline oo.Diesel Power kirjoitti:Hydraulinen kaikis parempi.Kertokee ykskin työ, missä mekaaninen olis hydraulista parempi? Rukkipiikellä paalejakaan sais pellolta ehjinä pois ilman hyd.työntövartta.. Pärjeishän sillä mekaanisellakin, mut hydraulinen on helvetisti kätevämpi ja mukavampi käyttää. Eikä se paljoa paina, kun ei sitä koskaan tarvii rakkorista irti ottaa.. Ruvetkee käymään salilla, jos ei yks sylinteri yhellä käjellä nouse..
Lingotessa, perälevyn kanssa, trukkipiikkejä käyttäessä, jne. jne. paljon parempi..
Jos loppuu pikaliittimet kesken täytyy vaihtaa mekaaniseen.Diesel Power kirjoitti:Hydraulinen kaikis parempi.Kertokee ykskin työ, missä mekaaninen olis hydraulista parempi? Rukkipiikellä paalejakaan sais pellolta ehjinä pois ilman hyd.työntövartta.. Pärjeishän sillä mekaanisellakin, mut hydraulinen on helvetisti kätevämpi ja mukavampi käyttää. Eikä se paljoa paina, kun ei sitä koskaan tarvii rakkorista irti ottaa.. Ruvetkee käymään salilla, jos ei yks sylinteri yhellä käjellä nouse..
Lingotessa, perälevyn kanssa, trukkipiikkejä käyttäessä, jne. jne. paljon parempi..
Noh tehhään suomennos nii ymmärrättä.Wiuwe^ kirjoitti:<@NURMOO> Pienempänä se vaikutti siltä et painaa sen 10000kg mutta tännäähi sai toisel käjel piettyä sen et saapi tapin poisa ja paikalleen keppeesti. Ainu mikä tuotti haastetta oli se ku yritti köyttää sen kiinni ku kärrin laitto perrään eikä kinostanu ottaa irti sen takija et vie puoli pinnoo halkoja naapuriin.Ohtonen kirjoitti:Pienempänä se vaikutti siltä et painaa sen 10000kg mutta tännäähi sai toisel käjel piettyä sen et saapi tapin poisa ja paikalleen keppeesti. Ainu mikä tuotti haastetta oli se ku yritti köyttää sen kiinni ku kärrin laitto perrään eikä kinostanu ottaa irti sen takija et vie puoli pinnoo halkoja naapuriin.
<@NURMOO> mitä jeesusta tuo vaahtuaa??
<@NURMOO> saanu sanaakaa selvää
<@Xari> en mäkää
<+Ruzi> kuka nui o sanonu
<@NURMOO> myö laitetetittii nii myö ei toisel lläjel pijettyä mii sitte nii myö menttii laittetettti nii sie mie oolllaa pie päyö pöy
<@NURMOO> mä laitoo kääntäjää zipapve > suomi nii sain selkoa mitä tuos luki
Menkää salille.XarioN kirjoitti:Joo, saatanan painava se kyllä on.Ännä kirjoitti:No aijaa, mutta minkä vitun takia sä sun pitääs mennä säätämään sitä työntövartta?? Kerran laitettu oikei sillon ku perään on kone laitettu nii miks sitä pitää sitte pidentää/lyhentää. Muutenki homo laittaa perään hyd. työntövartta ku se painaa 10000kg ja pitää olla koko aja kopis räppäämäs vinttaa että koska o kohillaa.XarioN kirjoitti:Jaa, kyllä mä ainaki mieluummin vintasta väännän ku meen veivaamaha jotaki ruosteesta paskaa.
:DD Tuuppa kantamaa nii katotaa onko painava. Ei ne pikkuset ookkaa, mutta tuo isoin, mis o sellaane "kouru" mihin menee pallo sisälle painaa aiva saatanasti.-Tukkijätkä kirjoitti: Menkää salille.![]()
Mie ees muista millon olis työntövars pitäny rakkorista irrottaa.. Siellä ne on aina perässä ollu, mitä mie muistan..Verkku kirjoitti:Eise painava ookkaan sillonku se on raktoris kiinni, mutta muuten ku sen joutuu pois ottaan sun muuta.
Kurko ja trukkipiikit.Massey_man kirjoitti:On se ainaskii ahtaassa navetan vintissä, helpompi siel on lavoja kuskata 165Ässällä kun esim 4245:lla.TwiXi kirjoitti:No tyita sinet usko ittekkää.Verkku kirjoitti:Jossain kohtaa jopa paremmat ku eks.
Juuri näin. Valtrojen mukana tulleilla pärjää iha hyvi.Ännä kirjoitti: Meillä oo yhtäkää hydraulista. Eipä oo ollu koskaan ikävä, ku kerran auratki säätää oikein nii ne on koko kevään/syksyn siinä. Ainut mihi ehkä vois harkita on perälevy.
On meillä niitä kierre osia jokusia katkennut vanhuuttaan. Ja kaikissa koneissa on mekaaninen kun kaikki on niin vanhoja traktoreita ettei riittäis hyde liittimet joka paikkaan.Mattimies_ kirjoitti:Onhan tommonen hydraulinen helvetin kätevä jos haluaa nopiasti tehä säätöjä vaikka kyntäessä. Mutta toimintavarmuudesta en sitten tiiä, joskus saattaa letku revetä tai liitin löystyä tai hajota. Mekaaninen paljon varmempitoimisempi, ja en ymmärrä miten joku on saanu työntövarren katki? Onko oikeesti typerää porukkaa vai mitä vittua? Tuolla edelleen seinässä roikkuu 66 vuosmallia oleva Fordin alkuperänen työntövarsi ja palvellu uskollisesti jo kohta 50 vuotta, oisko se hydraulinen sitten kestänyt yhtämonta vuoskymmentä ilman mitään patentteja ja korjauksia?
Ei niillä ny niin paljoa paino eroa oo.XarioN kirjoitti::DD Tuuppa kantamaa nii katotaa onko painava. Ei ne pikkuset ookkaa, mutta tuo isoin, mis o sellaane "kouru" mihin menee pallo sisälle painaa aiva saatanasti.-Tukkijätkä kirjoitti: Menkää salille.![]()
Eipä niitä letkuja hajua niin useasti että haittaa ois, ite en ainakaan tiiä että ois pitäny monee vuotee vaihtaa hydeletkuja työntövarsii.Mattimies_ kirjoitti:Onhan tommonen hydraulinen helvetin kätevä jos haluaa nopiasti tehä säätöjä vaikka kyntäessä. Mutta toimintavarmuudesta en sitten tiiä, joskus saattaa letku revetä tai liitin löystyä tai hajota. Mekaaninen paljon varmempitoimisempi, ja en ymmärrä miten joku on saanu työntövarren katki? Onko oikeesti typerää porukkaa vai mitä vittua? Tuolla edelleen seinässä roikkuu 66 vuosmallia oleva Fordin alkuperänen työntövarsi ja palvellu uskollisesti jo kohta 50 vuotta, oisko se hydraulinen sitten kestänyt yhtämonta vuoskymmentä ilman mitään patentteja ja korjauksia?