Luulis ny virustorjunnan sen viruksen tunnistavan.Casemies kirjoitti:Oli vaikeeta pitää viruksentorjuntaohjelma päällä? Mikä sen HP:n vika on? Kasattu ihan samoista komponenteista mitä nykyään on.

Luulis ny virustorjunnan sen viruksen tunnistavan.Casemies kirjoitti:Oli vaikeeta pitää viruksentorjuntaohjelma päällä? Mikä sen HP:n vika on? Kasattu ihan samoista komponenteista mitä nykyään on.

Osta dieseliä nii ei lopu heti kesken.kekkonen kirjoitti:Osta lisää.

Muuta vittu ruottii.hoiwoon kirjoitti:KAIKKI VITTUTTAA KOKO VITUN SUOMI.

Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Nyt hajos muistikorttipaikka...
No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Se on vain ja ainoastaan käyttäjässä vika.Aecel kirjoitti:No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Nokiat on laatupuhelimia jos niitä osaa käyttää.Aecel kirjoitti:No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
'Sampo_Poika kirjoitti:Muuta vittu ruottii.hoiwoon kirjoitti:KAIKKI VITTUTTAA KOKO VITUN SUOMI.

! Onneks pysty vielä maalaamaan, mutta sitten se räki hemmetin moiset valumat siihen
 ! Onneks pysty vielä maalaamaan, mutta sitten se räki hemmetin moiset valumat siihen  . No pittää.antaa kuivua ja sitten ottaa hiomapaperi kauniiseen käteen ja ruveta hinkkaamaan...
 . No pittää.antaa kuivua ja sitten ottaa hiomapaperi kauniiseen käteen ja ruveta hinkkaamaan...

Oli mullaki kaks kesää sitte sama nokia mikä sulla eikä siihen tullu mitään vaikka se oli vähänväliä missäkin paikois talvella/kesälläJeppe kirjoitti:Ai ei noksut kestä pakkasta? Ihan hyvin mulla kestää. Olin talvella pihalla, kaivoin puhelinta taskusta (C6-00), putos käestä lumikasaan, eikä moksiskaa. Monta kertaa tippunu käestä maahan. Varmasti olis jo jossain samsunkissa näyttö ollu paskana.
 Mutta nytte mul on samsung galaxy s niin siitä meni näyttö paskaks talvella ku kiipesin teehen ja tää samsunki putos taskusta teen rappusen reunalle niin meni näyttö halki...
 Mutta nytte mul on samsung galaxy s niin siitä meni näyttö paskaks talvella ku kiipesin teehen ja tää samsunki putos taskusta teen rappusen reunalle niin meni näyttö halki... 

Liukuläppä puhelin, ollu normaalisti taskussa -> läppä jumissa ja sitte sulkunäppäin juuttuu...Jeppe kirjoitti:Ai ei noksut kestä pakkasta? Ihan hyvin mulla kestää. Olin talvella pihalla, kaivoin puhelinta taskusta (C6-00), putos käestä lumikasaan, eikä moksiskaa. Monta kertaa tippunu käestä maahan. Varmasti olis jo jossain samsunkissa näyttö ollu paskana.
 Pitäis vissiin uus kone hommata muttaku tiätäis että minkä
 Pitäis vissiin uus kone hommata muttaku tiätäis että minkä