Luulis ny virustorjunnan sen viruksen tunnistavan.Casemies kirjoitti:Oli vaikeeta pitää viruksentorjuntaohjelma päällä? Mikä sen HP:n vika on? Kasattu ihan samoista komponenteista mitä nykyään on.

Luulis ny virustorjunnan sen viruksen tunnistavan.Casemies kirjoitti:Oli vaikeeta pitää viruksentorjuntaohjelma päällä? Mikä sen HP:n vika on? Kasattu ihan samoista komponenteista mitä nykyään on.
Osta dieseliä nii ei lopu heti kesken.kekkonen kirjoitti:Osta lisää.
Muuta vittu ruottii.hoiwoon kirjoitti:KAIKKI VITTUTTAA KOKO VITUN SUOMI.
Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Nyt hajos muistikorttipaikka...
No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Se on vain ja ainoastaan käyttäjässä vika.Aecel kirjoitti:No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
Nokiat on laatupuhelimia jos niitä osaa käyttää.Aecel kirjoitti:No o.Timzze kirjoitti:Sehän tosiaan on nokian vika? (:Aecel kirjoitti:Saamarin Nokialaiset...
'Sampo_Poika kirjoitti:Muuta vittu ruottii.hoiwoon kirjoitti:KAIKKI VITTUTTAA KOKO VITUN SUOMI.
Oli mullaki kaks kesää sitte sama nokia mikä sulla eikä siihen tullu mitään vaikka se oli vähänväliä missäkin paikois talvella/kesälläJeppe kirjoitti:Ai ei noksut kestä pakkasta? Ihan hyvin mulla kestää. Olin talvella pihalla, kaivoin puhelinta taskusta (C6-00), putos käestä lumikasaan, eikä moksiskaa. Monta kertaa tippunu käestä maahan. Varmasti olis jo jossain samsunkissa näyttö ollu paskana.
Liukuläppä puhelin, ollu normaalisti taskussa -> läppä jumissa ja sitte sulkunäppäin juuttuu...Jeppe kirjoitti:Ai ei noksut kestä pakkasta? Ihan hyvin mulla kestää. Olin talvella pihalla, kaivoin puhelinta taskusta (C6-00), putos käestä lumikasaan, eikä moksiskaa. Monta kertaa tippunu käestä maahan. Varmasti olis jo jossain samsunkissa näyttö ollu paskana.