Kahtoohan nyt mitenkä intoutuuValmet500 kirjoitti:TOSI HIENO! Teetkö vielä sinisen version kaverilla on N142 sinisenä...

Kahtoohan nyt mitenkä intoutuuValmet500 kirjoitti:TOSI HIENO! Teetkö vielä sinisen version kaverilla on N142 sinisenä...
Googlen kuva haulla kaikki oon löytäny. Kyllähän niitä sai aina tovin ehtiä ennenku löyty.Haavisto kirjoitti:minäki haluun tollaset textuurit sisälle mutta en löydämistä sinä oikein otit nuo
Komia!!Saemo kirjoitti:Joo aloin tekemään tuota V.2:sta nyt, teen kokonaan uudestaan koko koneen ku se edellinen tuli tehtyä ilman mallia omasta muistista ja jospa nyt sais tuon hytin vähä oikeemman kokoseks;)
Väri ei jää tuommoseks, siksipä väriä saa ehdottaa, mutta ei punasta ku punasia valluja on muutenki jo monia
Kommenttia..
Ja minun!Muskeli_ kirjoitti:Sähkönsiniselle menee minun ääni!
Saa sen, kun laittaa sellasen metallin/alumiinin tekstuuriksi niin sitten on aika hienon värinen!Traktori_Mies kirjoitti:Mutta ottakaa huomioon et sitä ei saa sillee metallinhotona
Mistäs semmosen saa?????MB_Trac kirjoitti:Saa sen, kun laittaa sellasen metallin/alumiinin tekstuuriksi niin sitten on aika hienon värinen!Traktori_Mies kirjoitti:Mutta ottakaa huomioon et sitä ei saa sillee metallinhotona