Kahtoohan nyt mitenkä intoutuuValmet500 kirjoitti:TOSI HIENO! Teetkö vielä sinisen version kaverilla on N142 sinisenä...
 Sais eka tämän ensimmäisen toimimaan.
  Sais eka tämän ensimmäisen toimimaan.Kahtoohan nyt mitenkä intoutuuValmet500 kirjoitti:TOSI HIENO! Teetkö vielä sinisen version kaverilla on N142 sinisenä...
 mistä sinä oikein otit nuo
  mistä sinä oikein otit nuo  
Googlen kuva haulla kaikki oon löytäny. Kyllähän niitä sai aina tovin ehtiä ennenku löyty.Haavisto kirjoitti:minäki haluun tollaset textuurit sisälle mutta en löydämistä sinä oikein otit nuo

Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom

Komia!!Saemo kirjoitti:Joo aloin tekemään tuota V.2:sta nyt, teen kokonaan uudestaan koko koneen ku se edellinen tuli tehtyä ilman mallia omasta muistista ja jospa nyt sais tuon hytin vähä oikeemman kokoseks;)
Väri ei jää tuommoseks, siksipä väriä saa ehdottaa, mutta ei punasta ku punasia valluja on muutenki jo monia
Kommenttia..
 vois olla vaikka se claassin värinen tai sähkönsininen??
  vois olla vaikka se claassin värinen tai sähkönsininen?? 

Ja minun!Muskeli_ kirjoitti:Sähkönsiniselle menee minun ääni!

Metallin sinisenä saa
 Metallin sinisenä saa   Mutta voi siitä sähkönsinisen tehä, jos se on hieno
 Mutta voi siitä sähkönsinisen tehä, jos se on hieno   Ja jokainenhan voi itte tehä skinin sen väriseksi, kuin haluaa
 Ja jokainenhan voi itte tehä skinin sen väriseksi, kuin haluaa  

Saa sen, kun laittaa sellasen metallin/alumiinin tekstuuriksi niin sitten on aika hienon värinen!Traktori_Mies kirjoitti:Mutta ottakaa huomioon et sitä ei saa sillee metallinhotona

Mistäs semmosen saa?????MB_Trac kirjoitti:Saa sen, kun laittaa sellasen metallin/alumiinin tekstuuriksi niin sitten on aika hienon värinen!Traktori_Mies kirjoitti:Mutta ottakaa huomioon et sitä ei saa sillee metallinhotona