
Nostolaitteiden nappien sijoittelu ei ollut mitään parasta ja eivät kaikissa tilanteissa olleet kädenulottuvilla.
En tietenkään moiti kotimaista rautaa, ja tämä on vain minun mielipiteeni.
Jontikka on taas sitten toisena menossa romuttamolle!
Miten niin ei pärjätä millä ja missä?Killerhangar kirjoitti:Missää muualla sillä ei sitte pärjätäkkää.pohjalaanen kirjoitti:Valtra on just hyvä ja tehty suomalaisiin, turpeisiin maastoihin.fordmies4610 kirjoitti:Kyllä se Valtra on pa*ka.Ajoin kaverin N121 ja oli ihan hirvee.
Ja jättää heinäpellolla seipään taakse niin saa hehkuttaa.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huonoin merkki taitaa olla Case ih! Peruste iha hirvee ajaa,kytkin h*lvetin raskas. Ja maksat jostakin pihajyrsimestä 100 000e
Myyntiluvuista vastauksen saat....ValtraN111 kirjoitti:Tuosta Killeristä ei kannata välittää, se on vaan tuommonen trolli, joka haukkuu kaikki muut merkit, paitsi Foordin. Todelisuudessa hän ei ole ajanut muulla merkillä.
Pihajyrsimestä 100 000€? Hehe. Kun kateltiin 120-140hv traktoria kuutisen vuotta sitten, niin paras tarjous tuli Caselta. Valmetti meinattiin ostaa, mutta ei päästy yhteisymmärrykseen hinnasta. Ja JD:kin kävi pari päivää koeajossa.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huonoin merkki taitaa olla Case ih! Peruste iha hirvee ajaa,kytkin h*lvetin raskas. Ja maksat jostakin pihajyrsimestä 100 000e
Tuon ykkösen tuosta edestä voi ottaa pois, niin ollaan lähellä.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Case ih jx 100 uus hinta on 118 000e
Ja jos olisi Valtra kyseessä niin perään sais laittaa yhden nollan.ValtraN111 kirjoitti:Tuon ykkösen tuosta edestä voi ottaa pois, niin ollaan lähellä.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Case ih jx 100 uus hinta on 118 000e
Samaa mieltä , ja se ei oo Case ih vaan Scheisse ja vielä hirveen näkösiä.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huonoin merkki taitaa olla Case ih! Peruste iha hirvee ajaa,kytkin h*lvetin raskas. Ja maksat jostakin pihajyrsimestä 100 000e
Jos et tienny, niin Valtran kopeissa ei ole muuta muovia, kuin Lokarit ja katto.Killerhangar kirjoitti:Eine valtran muovikopat sen komiampia ole... Ihme kinnereitä kaikki...
Lokarit taitaa olla joka traktorissa muovista tehtyjä ja uskosin että katto myös melko monessa, mutta en mene vannomaan. Ja mitä muihin muoviosiin tulee, niin riippuu mallista; vanhemmissa Case IH -malleissa on konepeltikin ihan oikeeta peltiä (mm. 5150).valtra man kirjoitti:Meijän c150 valtra on kyl ukoo melkeen muovin peitos mut valtra vaihto sillee et se ei paa juuri mitään verrattuna mun kaverin caseen! Siin on lokarit ja konepelti ja katto muovii ja sisältäkii menny halki muovi osia!
Miksi? Muovi on kevyempää ja ei ruostu. (Rosterikin ruostuu ajan kuluessa) Nyt kun tarkkaan miettii, niin ei tuu montaa raktoria mieleen, missä katto ei olisi muovia.Killerhangar kirjoitti:Eks katto kuitenki kannattais tehdä rosterista?
Niin siis kesällä tarkastelin yhen 25v vanhan linkun alustaa ja kylkipeltejä, kaikki rosteria eikä suurempia ruostumia notta notta... Mutta muovi ei kestä välttämättä, hapertuu auringossa kuitenkin....ValtraN111 kirjoitti:Miksi? Muovi on kevyempää ja ei ruostu. (Rosterikin ruostuu ajan kuluessa) Nyt kun tarkkaan miettii, niin ei tuu montaa raktoria mieleen, missä katto ei olisi muovia.Killerhangar kirjoitti:Eks katto kuitenki kannattais tehdä rosterista?
Eiköhän ne oo kaikisa kytkimisä joisa on kytkin jousella,ei sähköllä.Johndeeremiesv3 kirjoitti:kytkin h*lvetin raskas.
Riippuu vähä vuosimallista. Ja uusis ny ei oo välttämättä kytkintä ollenkaa. Ja vanhemmis Caseis riippuu vähä kytkimestäJohndeeremiesv3 kirjoitti:Huonoin merkki taitaa olla Case ih! Peruste iha hirvee ajaa,kytkin h*lvetin raskas. Ja maksat jostakin pihajyrsimestä 100 000e