 Omasta mielestä jäänyt ``vähän´´ jälkeen kehityksestä, esim. koppimukavuudessa muut merkit (yleisimmät) Caset, NH:t yms ovat olleet jo kauan Valtraa edellä, tuli vaan viime talvena huomattua kun ValtraN141/N142 kanssa tuli työskenneltyä.
 Omasta mielestä jäänyt ``vähän´´ jälkeen kehityksestä, esim. koppimukavuudessa muut merkit (yleisimmät) Caset, NH:t yms ovat olleet jo kauan Valtraa edellä, tuli vaan viime talvena huomattua kun ValtraN141/N142 kanssa tuli työskenneltyä.Nostolaitteiden nappien sijoittelu ei ollut mitään parasta ja eivät kaikissa tilanteissa olleet kädenulottuvilla.
En tietenkään moiti kotimaista rautaa, ja tämä on vain minun mielipiteeni.
Jontikka on taas sitten toisena menossa romuttamolle!






















 )Sitte tuo yhe juxu väite jos ceissi nui palijo maksaa ja kamppanija valtra n141 paremmilla varusteilla 68 000 verollinen lähtö,nii en kauvaa miettis että meenkö valtralle vai ceissille sitte se t171 oli verollisena 82 000 kuusmukinen ,vähä voi olla ilimaa pojan ja juxun välissä
 )Sitte tuo yhe juxu väite jos ceissi nui palijo maksaa ja kamppanija valtra n141 paremmilla varusteilla 68 000 verollinen lähtö,nii en kauvaa miettis että meenkö valtralle vai ceissille sitte se t171 oli verollisena 82 000 kuusmukinen ,vähä voi olla ilimaa pojan ja juxun välissä 


