juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!

juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!

No kylläkai se valmetti vetääTraktori_Mies kirjoitti:juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!

Juu kyllä tossa sun on tarkemmat tekstuurit ku emmä viittiny ruveta niin tarkkaan tekeenMB_Trac kirjoitti:On semmoinen tehty kyllä, mutta mun omassa on paljon tarkemmat tekstuurit..

Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..
Kyllä tuo on hyvä mappi mitä nyt vähän ¨Keskeneräinen¨Valtra6550 kirjoitti:No onko hyvä mappi?
millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..

siis ne sun skinaamat vaanMuskeli_ kirjoitti:millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..
Juu semmonen ois aika himo.Muskeli_ kirjoitti:millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..

pistähhän latauslinkkii
  pistähhän latauslinkkii 

joo tuloo piakkoin ja halontekokoneenkin latauslinkki tulloo lähiaikoina
  joo tuloo piakkoin ja halontekokoneenkin latauslinkki tulloo lähiaikoina 
 ja on hienot kuvat
  ja on hienot kuvat
tein sen ite ja sitten laitoin siihen preisingin päälle.meikäpoeka kirjoitti:Mistä sait ton kauhan opelmanja on hienot kuvat