juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!

juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!
No kylläkai se valmetti vetääTraktori_Mies kirjoitti:juu pitää kokeella joskus jos vaikka valmetti jaksais vetääValtra6550 kirjoitti:Nii siin on sellanen bugi...Muta kandee käyttää lavettia!
Juu kyllä tossa sun on tarkemmat tekstuurit ku emmä viittiny ruveta niin tarkkaan tekeenMB_Trac kirjoitti:On semmoinen tehty kyllä, mutta mun omassa on paljon tarkemmat tekstuurit..
Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..![]()
Kyllä tuo on hyvä mappi mitä nyt vähän ¨Keskeneräinen¨Valtra6550 kirjoitti:No onko hyvä mappi?
millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..![]()
siis ne sun skinaamat vaanMuskeli_ kirjoitti:millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..![]()
Juu semmonen ois aika himo.Muskeli_ kirjoitti:millainen paketti pitäs olla? ai että nuo mun skinaamat ja sit toi valtran111 tekemä kylvökone?peluri4 kirjoitti:Teeppä sellane väderstad packMuskeli_ kirjoitti:Kävin tuosa vähän uusia Väderstadeja testaileen ja puinnistakin on kuvia..![]()
tein sen ite ja sitten laitoin siihen preisingin päälle.meikäpoeka kirjoitti:Mistä sait ton kauhan opelmanja on hienot kuvat