Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?

Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?

Näin tais käydä.Kuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?

Enkä minä ku tankkasin sisua ja poltinSimppa kirjoitti:Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?
 .
 . <<Kiitokset N141H
 <<Kiitokset N141H .Mikä sen nimi on editioris kun teleportaa radion ni teleportautuu vaa auton radio?
 .Mikä sen nimi on editioris kun teleportaa radion ni teleportautuu vaa auton radio?
Steamissa kokoelmassa paina oikeella hiiren napilla sitä MSC:tä ja sieltä ominaisuudet -> betat -> pistä siihen että osallistun betoihin (oletuksena että en osallistu ja sillon se ei lataa) -> koodiksi toi crashcrashcrash, sitten tarkista koodi niin pitäisi alkaa päivittämään.Zohan kirjoitti:Miten voi päivitää betaksi stamisko

Beta versiolla pelattua savea ei saa enään toimimaan normaaliversiolla.Kasitonni kirjoitti:Steamissa kokoelmassa paina oikeella hiiren napilla sitä MSC:tä ja sieltä ominaisuudet -> betat -> pistä siihen että osallistun betoihin (oletuksena että en osallistu ja sillon se ei lataa) -> koodiksi toi crashcrashcrash, sitten tarkista koodi niin pitäisi alkaa päivittämään.Zohan kirjoitti:Miten voi päivitää betaksi stamisko