Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?

Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?
Näin tais käydä.Kuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?
Enkä minä ku tankkasin sisua ja poltinSimppa kirjoitti:Minä en ainakhaan kuollu ku tupruttelin ja tankkasin satsumaaKuuspytty kirjoitti:Olit vissiin röökillä ja tankilla yhtä aikaa?
Steamissa kokoelmassa paina oikeella hiiren napilla sitä MSC:tä ja sieltä ominaisuudet -> betat -> pistä siihen että osallistun betoihin (oletuksena että en osallistu ja sillon se ei lataa) -> koodiksi toi crashcrashcrash, sitten tarkista koodi niin pitäisi alkaa päivittämään.Zohan kirjoitti:Miten voi päivitää betaksi stamisko
Beta versiolla pelattua savea ei saa enään toimimaan normaaliversiolla.Kasitonni kirjoitti:Steamissa kokoelmassa paina oikeella hiiren napilla sitä MSC:tä ja sieltä ominaisuudet -> betat -> pistä siihen että osallistun betoihin (oletuksena että en osallistu ja sillon se ei lataa) -> koodiksi toi crashcrashcrash, sitten tarkista koodi niin pitäisi alkaa päivittämään.Zohan kirjoitti:Miten voi päivitää betaksi stamisko