Mitäs on porukka mieltä? Vähä kai tuo on kesken mut laitanpa nyt kuitenki tänne julki. Mopoo rakennettu nyt joku puoltoista vuotta, eikä loppua näy

Juu ei ne skootterit oo mitään tyttöjen mopoja.aaaapeli kirjoitti:Noh jaah, oisko sulla jotain perusteluja tolle? Ja varmasti tiedät minun sukupuolen? Ei kannata rueta pätemään jos ei ole mitää perusteluja
Kyllä tääläpäin noin 1/5 koululaisen mopoista mitä on koululla nii on skoottereita.City^ kirjoitti:Oon nähny skootterin vain tytöillä lukuun ottamatta yhtä poikaa, joka on meidän luokalla, hankki sen sen takia, ku ei osaa muulla ajaa, hädin tuskin silläki.
E: Meidänki koulus vaaa yhellä tytöllä on skootteri, mut jossain muualla olen nähnyt.
Se onki tuo Itä-Suomi nii huono maanosaCity^ kirjoitti:Hehe täällä on vaa 1 tai 2 loput on traktoreita ja mopoja.
Se on rento asento,ainakin joissakin skoottereissa.City^ kirjoitti:Siitä see varmaa eniten johtuu, ku ne on variaattori vetosia.
E: Ja ajo asento... En oo ikinä kylläkään ajanut, mut se näyttää viisaalta.
Teälläpäen sanotaa skoottereita enimmäkseen parpimopoksiRainBow_ kirjoitti:Juu ei ne skootterit oo mitään tyttöjen mopoja.aaaapeli kirjoitti:Noh jaah, oisko sulla jotain perusteluja tolle? Ja varmasti tiedät minun sukupuolen? Ei kannata rueta pätemään jos ei ole mitää perusteluja
No mun iso siskol on yamaha dt 50.LadaMies kirjoitti:Isosiskolla on tommonen Gilera, ihan hyvä ajettavahan seon. (:
Simulation kirjoitti:No oisit lainannu enempi rahhaa ja ostanu koko vanteen ympäri yltävät vannenauhat![]()
Ei mutta muuten on komian näkönen vaikka derbi onki