Se on kuule justiin näinmeikäpoeka kirjoitti:Eipä oo vielläPakkohan se on kahtoo ku nätit tytöt keikuttellee persettä
Näin on!RainBow_ kirjoitti:Se on kuule justiin näinmeikäpoeka kirjoitti:Eipä oo vielläPakkohan se on kahtoo ku nätit tytöt keikuttellee persettä
Mulla on sama homma ettei oikeen kiinostanut mut nyt taas =Purakkamies kirjoitti:Kysy vaan, kyllä se ajatus siitä tykkäämisestä siihen sitte tuntuu kaatuvan. Ainakin mulla jo pariin kertaan ja nyt ei puoleen vuoteen jaksanu oikeen kiinnostaa.
Onnee teille!Ibi1981 kirjoitti:No ei se asunut kun 40km päässä. Nyt tosin asutaan jo samankaton alla, ollaan naimisissa ja lapsikin jo
Kyllä tekee...mns97 kirjoitti:Juu sanon et tuo pari tekstaria, ilta yhes jossakin tekee todella paljon ihmeitä..
No mie oon 10v ja oli jo vuos sitte.JerZuuh34 kirjoitti:Kiikarishan näitä on koko aijan mut oon liian nuori? (11v)
Kannattee vast sitte yläastella kahtella niitä kunnon naisia. Ala-astella kaikki ei ole loppujen lopuksi sellaisia kun on vanhempana. Kattele ylä-asteella vähän niitten luonnetta ja kun sopiva iskee niin voi alkaa jo vähän viettää aika yhdessä. Kyllä niitä tissejä ja p*rseitä voi katella muutenkii, kun aika isoja ja komioita ylä-asteelta löytyy.JerZuuh34 kirjoitti:Kiikarishan näitä on koko aijan mut oon liian nuori? (11v)
Komian tekstin pienensit.Teemes kirjoitti:Kannattee vast sitte yläastella kahtella niitä kunnon naisia. Ala-astella kaikki ei ole loppujen lopuksi sellaisia kun on vanhempana. Kattele ylä-asteella vähän niitten luonnetta ja kun sopiva iskee niin voi alkaa jo vähän viettää aika yhdessä.Kyllä niitä tissejä ja p*rseitä voi katella muutenkii, kun aika isoja ja komioita ylä-asteelta löytyy.JerZuuh34 kirjoitti:Kiikarishan näitä on koko aijan mut oon liian nuori? (11v)
Huom. Ylä-asteella sitten. Kun ollaan lähemmäs 14v. Noi ala-aste jutut on sellasia, että lähetellään viestejä kylläkin, mutta esim koulussa ollaan normaalisti. Pitää vetää ihan kunnon kielareita tunnilla yms. Näin meillä. Mitens teillä ?Aku kirjoitti:Komian tekstin pienensit.Teemes kirjoitti:Kannattee vast sitte yläastella kahtella niitä kunnon naisia. Ala-astella kaikki ei ole loppujen lopuksi sellaisia kun on vanhempana. Kattele ylä-asteella vähän niitten luonnetta ja kun sopiva iskee niin voi alkaa jo vähän viettää aika yhdessä.Kyllä niitä tissejä ja p*rseitä voi katella muutenkii, kun aika isoja ja komioita ylä-asteelta löytyy.JerZuuh34 kirjoitti:Kiikarishan näitä on koko aijan mut oon liian nuori? (11v)
Meidän koulussa harrastetaan opettaja pöydällä seksiä. Entäs teillä.Teemes kirjoitti:Huom. Ylä-asteella sitten. Kun ollaan lähemmäs 14v. Noi ala-aste jutut on sellasia, että lähetellään viestejä kylläkin, mutta esim koulussa ollaan normaalisti. Pitää vetää ihan kunnon kielareita tunnilla yms. Näin meillä. Mitens teillä ?Aku kirjoitti:Komian tekstin pienensit.Teemes kirjoitti:
Kannattee vast sitte yläastella kahtella niitä kunnon naisia. Ala-astella kaikki ei ole loppujen lopuksi sellaisia kun on vanhempana. Kattele ylä-asteella vähän niitten luonnetta ja kun sopiva iskee niin voi alkaa jo vähän viettää aika yhdessä.Kyllä niitä tissejä ja p*rseitä voi katella muutenkii, kun aika isoja ja komioita ylä-asteelta löytyy.
Tai mielummin katsella kasvoja ja sydäntä vaikkei se päällepäin näykkäänTeemes kirjoitti:Kyllä niitä tissejä ja p*rseitä voi katella muutenkii, kun aika isoja ja komioita ylä-asteelta löytyy.
Voipi mieli muuttua kun muutaman vuoden vanhenet. ;)LS09 JEE kirjoitti:Ei oo eikä tuu!