Video:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ljHCgtktYo
Credits:
Rakennukset & objektit: Venom, Axel of Sweden, Teemes, Juketsu ja monet muut.
Beta test: Juketsu
Video: Mattimies
LATAUS
Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.
Kyllä niin ollaan. JES!traktorimies 66 kirjoitti:JES!! Tätä on odotettu.
Minun servuun tulee tämä mappi.jouman kirjoitti:Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.
No elä perkele, mappii en vaiha vasta sittenku sulta tulee uus mappi!meikäpoeka kirjoitti:Tattista perkeleesti!Tämä tulee käyttöön!!!
En nyt vielä katotaan jos ilalla jaksais.jouman kirjoitti:Voitko tehä servun jossa ois tää mappi.Peluri4 kirjoitti:Vuhuu,Vihdoinkin,Lataukseen menee ja sitte testaukseen.
Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!
Itelläkin jonkun verran mediumilla lagasi.Venom kirjoitti:Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!
Niin painoin, mut korjasin.City^ kirjoitti:Venom tais äske painaa vahingos Edit nappii.
Sitähä on joka puolella.nevalle kirjoitti:Toimii mp:ssä . Mutta on annettava pieni miinus kartasta. Todellä vähän peltoa ..olisi muuten täydellinen.
Mulla pelaa hyvin higillä ja 1600x1200 resoilla.ValtraN111 kirjoitti:Itelläkin jonkun verran mediumilla lagasi.Venom kirjoitti:Pistä low:lle.traktorimies 66 kirjoitti:Mulla lagaa aivan per*eleesti vaikka graffat on mediumilla!Vaikka itellä ei olekkaan mikään lussu kone.
No se Lidli on aika lagi kauppa...Codrington kirjoitti:Mulla heitti lagia siinä lidlin kohalla, muualla ei.
Taitaapi olla tämä:Tumbi kirjoitti:Mikäs sampo tuossa videossa esiintyy?