
puimurin kapasiteetin lisääminen
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
puimurin kapasiteetin lisääminen
eli miten sitä puimurin kapasiteettia saisi lisättyä, että puimuriin mahtuisi enemmän viljaa? oliko se sieltä moddescistä..? 

-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.04.2009 17:22
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
puimurin omast xml tiedostost.....sielt löytyy sellanen kohta ku Capasity.....
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
siis sieltä moddesc xml asiakirjasta?
-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.04.2009 17:22
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
ei...ku se puimurin oma.....se toinen......Moddesc:ist saa hinnan vaihettua.....
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
siellä toisessa on tälläistä tekstia, mihin se muutos pitää laittaa?
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<vehicle type="combine">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
<name>Claas Meag208 dominator</name>
<description>Claas MEga 208 Dominator</description>
<filename>Mega 208.i3d</filename>
<size width="5.0" length="9.5" />
<wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="2" radius="0.632" positionX="-1.40196" positionY="0.72137" positionZ="-2.39216" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="3" radius="0.632" positionX="1.36876" positionY="0.41578" positionZ="-2.3821" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.898" positionX="1.40522" positionY="0.77337" positionZ="2.2038" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.898" positionX="-1.38596" positionY="0.77923" positionZ="2.20662" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
</wheels>
<motor minRpm="600" maxRpm="650 1000 2200" brakeForce="7" forwardGearRatio="3.5 3.8 3.5" backwardGearRatio="2.8" differentialRatio="4.5" rpmFadeOutRange="4">
<torque rpm="800" torque="2.9"/>
<torque rpm="1100" torque="3.2"/>
<torque rpm="1400" torque="3.5"/>
<torque rpm="1800" torque="3.5"/>
<torque rpm="2200" torque="3.2"/>
</motor>
<fuelCapacity>870</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.005</fuelUsage>
<downForce>5</downForce>
<cameras count="2">
<camera1 index="7|0" rotatable="true" rotateNode="7" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0.05" transMin="7" transMax="30" />
<camera2 index="8" rotatable="true" rotateNode="8" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<lights count="1">
<light1 index="11" />
</lights>
<steering index="12|0" rotationSpeed="6"/>
<attacherJoints>
<attacherJoint jointType="cutter" index="9|0|0" rotationNode="9" maxRot="25 0 0" rotationNode2="9|0" maxRot2="0 0 0" moveTime="2.5" />
<attacherJoint index="19" jointType="trailerCombine" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" maxRotLimit="10 50 50" maxTransLimit="0 0 0"/>
</attacherJoints>
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="10" />
<pipeSound file="hydraulicUp.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="2" />
<threshingStartSound file="threshing_start.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<threshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<threshingStopSound file="threshing_out.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<attachSound file="attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="mega start.wav" pitchOffset="1" />
<motorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<motorStopSound file="combine_out.wav" pitchOffset="1" />
<reverseDriveSound file="reverseDrivingBeep.wav" volume="0.5" />
<compressedAirSound file="compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1.0"/>
<compressionSound file="compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5"/>
<aiMotorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<aiTreshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<cuttingAreas count="1">
<cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6"/>
</cuttingAreas>
<chopperBlind index="25" />
<rotorFan index="26" />
<pipe index="18" />
<pipeLight index="18|2" />
<pipeParticleSystems>
<pipeParticleSystem type="wheat" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="barley" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="rape" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="maize" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
</pipeParticleSystems>
<chopperParticleSystems>
<chopperParticleSystem type="rape" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemRape.i3d" />
<chopperParticleSystem type="maize" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemMaize.i3d" />
</chopperParticleSystems>
<strawParticleSystems>
<strawParticleSystem type="wheat" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
<strawParticleSystem type="barley" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
</strawParticleSystems>
<grainTankCapacity>39500</grainTankCapacity>
<grainTankUnloadingCapacity>3250</grainTankUnloadingCapacity>
<grainTankPlane minMaxY="1.35 2.89" >
<node type="wheat" index="32|0" />
<node type="maize" index="32|1" />
<node type="rape" index="32|2" />
</grainTankPlane>
<grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley" />
<exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 position="1.4941 2.75 -2.2511" rotation="-70 -20 3.5" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<combineSize>3</combineSize>
<characterNode index="29" cameraMinDistance="1.5" />
<strawAreas count="1">
<strawArea1 startIndex="23|0" widthIndex="23|1" heightIndex="23|2" />
</strawAreas>
<aiTrailerTrigger index="30" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="31" />
<components count="1">
<component1 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="10" />
</components>
</vehicle>
<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1" standalone="no" ?>
<vehicle type="combine">
<annotation>Copyright (C) GIANTS Software GmbH, All Rights Reserved.</annotation>
<name>Claas Meag208 dominator</name>
<description>Claas MEga 208 Dominator</description>
<filename>Mega 208.i3d</filename>
<size width="5.0" length="9.5" />
<wheels autoRotateBackSpeed="2.0">
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="2" radius="0.632" positionX="-1.40196" positionY="0.72137" positionZ="-2.39216" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="-58" rotMax="40" rotMin="-40" driveMode="1" repr="3" radius="0.632" positionX="1.36876" positionY="0.41578" positionZ="-2.3821" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="180" damper="0" mass="0.3" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="0" radius="0.898" positionX="1.40522" positionY="0.77337" positionZ="2.2038" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
<wheel rotSpeed="0" driveMode="1" repr="1" radius="0.898" positionX="-1.38596" positionY="0.77923" positionZ="2.20662" deltaY="0.1" suspTravel="0.2" spring="200" damper="0" mass="0.4" />
</wheels>
<motor minRpm="600" maxRpm="650 1000 2200" brakeForce="7" forwardGearRatio="3.5 3.8 3.5" backwardGearRatio="2.8" differentialRatio="4.5" rpmFadeOutRange="4">
<torque rpm="800" torque="2.9"/>
<torque rpm="1100" torque="3.2"/>
<torque rpm="1400" torque="3.5"/>
<torque rpm="1800" torque="3.5"/>
<torque rpm="2200" torque="3.2"/>
</motor>
<fuelCapacity>870</fuelCapacity>
<fuelUsage>0.005</fuelUsage>
<downForce>5</downForce>
<cameras count="2">
<camera1 index="7|0" rotatable="true" rotateNode="7" limit="true" rotMinX="-1.4" rotMaxX="0.05" transMin="7" transMax="30" />
<camera2 index="8" rotatable="true" rotateNode="8" limit="false" rotMinX="0" rotMaxX="0" transMin="0" transMax="0" />
</cameras>
<lights count="1">
<light1 index="11" />
</lights>
<steering index="12|0" rotationSpeed="6"/>
<attacherJoints>
<attacherJoint jointType="cutter" index="9|0|0" rotationNode="9" maxRot="25 0 0" rotationNode2="9|0" maxRot2="0 0 0" moveTime="2.5" />
<attacherJoint index="19" jointType="trailerCombine" allowsJointLimitMovement="false" allowsLowering="false" maxRotLimit="10 50 50" maxTransLimit="0 0 0"/>
</attacherJoints>
<enterReferenceNode index="0>" />
<exitPoint index="10" />
<pipeSound file="hydraulicUp.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.03" pitchMax="2" />
<threshingStartSound file="threshing_start.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<threshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<threshingStopSound file="threshing_out.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.001" pitchMax="1.2" />
<attachSound file="attach.wav" pitchOffset="1" />
<motorStartSound file="mega start.wav" pitchOffset="1" />
<motorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0" pitchMax="1" />
<motorStopSound file="combine_out.wav" pitchOffset="1" />
<reverseDriveSound file="reverseDrivingBeep.wav" volume="0.5" />
<compressedAirSound file="compressedAir.wav" pitchOffset="1" volume="1.0"/>
<compressionSound file="compressorWork.wav" pitchOffset="1" volume="1.5"/>
<aiMotorSound file="108maxi.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<aiTreshingSound file="108maxi arat.wav" pitchOffset="1" radius="25" innerRadius="4" volume="1.0" />
<cuttingAreas count="1">
<cuttingArea1 startIndex="4" widthIndex="5" heightIndex="6"/>
</cuttingAreas>
<chopperBlind index="25" />
<rotorFan index="26" />
<pipe index="18" />
<pipeLight index="18|2" />
<pipeParticleSystems>
<pipeParticleSystem type="wheat" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="barley" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="rape" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="rapeParticleSystem.i3d" />
<pipeParticleSystem type="maize" position="-0.1454 -0.1657 -5.1208" rotation="11 90 0" file="wheatParticleSystem.i3d" />
</pipeParticleSystems>
<chopperParticleSystems>
<chopperParticleSystem type="rape" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemRape.i3d" />
<chopperParticleSystem type="maize" position="0 0.53229 -2.53648" rotation="0 0 0" file="threshingChopperParticleSystemMaize.i3d" />
</chopperParticleSystems>
<strawParticleSystems>
<strawParticleSystem type="wheat" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
<strawParticleSystem type="barley" position="0 0.3514 -3.3213" rotation="0 0 0" file="threshingStrawParticleSystem.i3d" />
</strawParticleSystems>
<grainTankCapacity>39500</grainTankCapacity>
<grainTankUnloadingCapacity>3250</grainTankUnloadingCapacity>
<grainTankPlane minMaxY="1.35 2.89" >
<node type="wheat" index="32|0" />
<node type="maize" index="32|1" />
<node type="rape" index="32|2" />
</grainTankPlane>
<grainTankFruitTypes fruitTypes="wheat rape maize barley" />
<exhaustParticleSystems count="1">
<exhaustParticleSystem1 position="1.4941 2.75 -2.2511" rotation="-70 -20 3.5" file="exhaustParticleSystem.i3d" />
</exhaustParticleSystems>
<combineSize>3</combineSize>
<characterNode index="29" cameraMinDistance="1.5" />
<strawAreas count="1">
<strawArea1 startIndex="23|0" widthIndex="23|1" heightIndex="23|2" />
</strawAreas>
<aiTrailerTrigger index="30" />
<aiTrafficCollisionTrigger index="31" />
<components count="1">
<component1 centerOfMass="0 0 0" solverIterationCount="10" />
</components>
</vehicle>
-
- Kunniakäyttäjä
- Viestit: 1780
- Liittynyt: 29.06.2009 15:51
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
tohon kohtaan missä on sinisellä lukee 39500 niin siihen laitat se summan minkä haluat.
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Tuosta grain tank capacity
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
kiitos, kokeilen heti 

-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.04.2009 17:22
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
39500?Mul oli Jontikas 11000 ja nyt on Forschritis 9600.....muuten on hyvä puimuri toi fortschritt E516b.....silppuri valmiina mikä on aika harvinaista tommoses modis.....ja kääntyy ketterästi..... 

-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
onhan tässä mun claasissakin se silppuri, saa päälle / pois 

-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.04.2009 17:22
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
mut ratti ei taida kääntyä?jos kääntyy nii anna linkkiä
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
öö, en oo ihan varma kääntyykö
- Peluri4
- Moderaattori
- Viestit: 6406
- Liittynyt: 15.04.2009 16:19
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Paikkakunta: Alvajärvi
- Viesti:
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Pistäslinkura siihen forschiritiin linkkiTeamSuzuki kirjoitti:39500?Mul oli Jontikas 11000 ja nyt on Forschritis 9600.....muuten on hyvä puimuri toi fortschritt E516b.....silppuri valmiina mikä on aika harvinaista tommoses modis.....ja kääntyy ketterästi.....
-
- Viestit: 238
- Liittynyt: 15.04.2009 17:22
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Mutta yks juttu tässä vähän mättää.. miten voitte muokata tuota tiedostoa pakatusta tiedostosta? puritteko sen ensin vai?
yritin muokata tuosta Lexion 240 mutta eihän siitä mitään tullu kun tuota kapasiteettiä ei voi muokata vaikka numpadilla yritin väkertää..

-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 31.08.2009 12:14
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
mulla se ei oo ainakaan pakattu?
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Viestit: 1622
- Liittynyt: 19.04.2009 15:08
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
Se pitää purkaa ensin 

Re: puimurin kapasiteetin lisääminen
äh, olinpa taas järjen jättiläinen
nyt sain wörkkimään ton puimurin, jossa oli hieman enemmän kapasiteettiä : D
EDIT: niin ja kiitos avusta (:

EDIT: niin ja kiitos avusta (: