ensin se on kyllä kaupassa... ja kun ostan sen tapahtuu näin:

siinä kyllä lukee että on ostettu mutta ei tuu kuitenkaan sitä ''myy'' juttua... mikä avuksi?

Jos on ite poistellu tai muokannu sitä giantsis nii mulla tekee ton. Jos siitä haluaa jotaki poistaa niin pitää pistää oikeasta reunasta väkänen siihen non renderambleSimulation kirjoitti:en saa ostettua sitä neli vetoa ja peli näyttää tämmöstä:
ensin se on kyllä kaupassa... ja kun ostan sen tapahtuu näin:
siinä kyllä lukee että on ostettu mutta ei tuu kuitenkaan sitä ''myy'' juttua... mikä avuksi?
En tiä sitSimulation kirjoitti:en oo muokannu
laita ne pelkät kansiot sinne mods kansioon, älä tee niistä zippejä... äläkä muuta niiden hintaa, niin mulla ainakin toimiiIbi1981 kirjoitti:Tähän vikaan ei vissiin ole vielä löytynyt ratkasua? Itellä sama ongelma opelmanin silppurin kanssa
Jotkut koneet on vähän "raskaampia" kuin toiset, eli niiden ostamisessa kestää pidempään.kaarle kirjoitti:Nostetaan tämä täältä:D mulla aika hidas kone mutta tulee toi yleensä niin ei se muutaku lataa:S kyl se pian tulee ku venaa en tiiä onko muilla yhtä erikoisia koneita:D
Joo tuli mieleen tosta, että se äijä tinkii hintaa myyjän kans!Motokuski kirjoitti:Jotkut koneet on vähän "raskaampia" kuin toiset, eli niiden ostamisessa kestää pidempään.kaarle kirjoitti:Nostetaan tämä täältä:D mulla aika hidas kone mutta tulee toi yleensä niin ei se muutaku lataa:S kyl se pian tulee ku venaa en tiiä onko muilla yhtä erikoisia koneita:D