Joystick
Re: Joystick
Logitegh Extreme 3D Pro
Jotenki tuntu et sä tarkotit real lifes mut en tiiä:D tarkennetaan ny sitte et pelis;D
Jotenki tuntu et sä tarkotit real lifes mut en tiiä:D tarkennetaan ny sitte et pelis;D
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
MUllakin on toi extreme pro! Mutta en oo saanu silleen toimii kosk en tiiä mitkä säädöt siihen kierrekahvaan pitää tehä... Tai siis että miten saa sen kierrekahvan pois käytöstä, tai ohjelmoitua siihen jotain muuta kuin kuvan suurentumista/pienentymistä?zek kirjoitti:Logitegh Extreme 3D Pro

http://www.youtube.com/watch?v=I1XYL4vPrOA
Tuosta ite sen opin mutta tarkotaksä sitä jota liikutetaan peukulla vai sitä jota oikee kunnol pyöritetään? Ite en oo laittanu siihen muuta ku nostot laskut ja kallistukset ja sit siihen peukul pyöritettävää laitettii kuvakulman säätö. Ja millä ohjelmalla oot yrittäny koska sillä mikä tulee mukana nii en saanu toimimaan:/
E: Xpadder ei toiminu mulla seiskassa mutta jos sulla ei toimi niin ->Ominaisuudet->Yhteensopivuus-> Windows Vista Service Pack 2 ite laitoin:D
Samalla tyylillä saa mesestä pois sen toisen ikkunan;D
Tuosta ite sen opin mutta tarkotaksä sitä jota liikutetaan peukulla vai sitä jota oikee kunnol pyöritetään? Ite en oo laittanu siihen muuta ku nostot laskut ja kallistukset ja sit siihen peukul pyöritettävää laitettii kuvakulman säätö. Ja millä ohjelmalla oot yrittäny koska sillä mikä tulee mukana nii en saanu toimimaan:/
E: Xpadder ei toiminu mulla seiskassa mutta jos sulla ei toimi niin ->Ominaisuudet->Yhteensopivuus-> Windows Vista Service Pack 2 ite laitoin:D
Samalla tyylillä saa mesestä pois sen toisen ikkunan;D
Viimeksi muokannut zek, 25.10.2010 13:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Xpadderilla yritin, ja puhun siitä mitä oikeen väännetään. En mä sitä sillee ehkä edes tarvis mutta kun se häiritsee koska se kääntyy aina vähän ja sit muuttuu kuvakulma... Mä en ees oo koskenu siihen mukanatulleeseen.

En osaa oikee neuvoa koska mulla ei tee samaa:O Ethän oo vaan laittanu mitään toimintoa sille vahingos?
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Claas_fani, itellä teki samaa että ku säätää siitä rullasta ni kamera alkaa pyörimään (?) Niin jos oot saanu kaikki Xpadderilla ohjelmoitua ni otat sen ruksin pois sieltä pelin kohasta siitä että joku gamepad en muista mikä meinaa sieltä LS:sän asetuksista. Mulla alko toimiin sitte.

<@Meikapoeka> voe että ku oes nakkotseesepalssie

- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Käytän
- Tepa00
- Kielet: Etelä-Pohojanmaa, Suomi, Englanti.
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Käyttäisin jos toimisi. Mulla on joku antiikkinen neli nappulainen isän vanha joystikki game porttiin. Mutta game portti olisi äänikortissa, mutta ei ole ajureita seiskalle 

- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Saan joululahjaks Logitech Force 3D Pro:n. =)

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Noniin, nostan tänkin aiheen, mutta menköön mielummin kun offtopicci. Eli säädin ne haluamani komennot, menin pelaamaan, mutta alla oli vielä vanhatkin komennot... Eli säädin kahvan liikuttamaan hiirtä, että se toimisi ek käytössä, se kyllä toimiikin mutta siellä on ne vanhat komennot alla. Eli se liikuttaa traktoria samalla, miten ne vanhat komennot saa pois sieltä alta?

-
- Kunniakäyttäjä
Vanhat komennot saa pois painamalla "backspace" nappia. 

- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
kiitos, se siis on jossain Xpadderin uumenissa, löydän kyllä. Cityhän muo auttaa oikeen urakalla, joten uusi kysymys. Jotain ihmeellistä tapahtuu, kun yritän uudestaan käyttää sitä, sitä ei ole enää missään ja joudun ladata sen uusiksi! Tiedätkös mikä on ongelma?

-
- Kunniakäyttäjä
Tarkotin pelin asetuksissa.
Eli paina sitä komentoo ja paina backspace nappia eli sitä nappia, jolla pyyhitään teksti.
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... x=50&ty=75
Eli paina sitä komentoo ja paina backspace nappia eli sitä nappia, jolla pyyhitään teksti.
http://www.google.com/imgres?imgurl=htt ... x=50&ty=75
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Jaa nii perkule enhänmä nyt noin hienoa asiaa voinu tietää 
Noniin jees nytten toimii täydellisesti, KIITOS HIRRRRRVEÄSTI!

Noniin jees nytten toimii täydellisesti, KIITOS HIRRRRRVEÄSTI!