En vissii pääse koskaan pelaamaan tällä koneella ls11, tai edes koskaan

Mikä se sun toinen tietokone on ?? Annatko sen koneen komponenttien tiedotClaas_FANI kirjoitti:Itselläkin tuo ongelmana toisella koneella, mutta tällä toimii. Ja muuten miten tuo rahajuttu on MP:ssä hoidettu? RAhat tulevat kaikille ja kaikki voivat ostaa niillä kamaa? VAi yksi on NS. rahastonhoitaja joka saa kaikki rahat ja ostaa kaiken?
En ole saanut. Tilasin eilen.turvemies kirjoitti:Joko olet Haavisto saanut sen koodin?Haavisto kirjoitti:Joo itekki tilasin tilisiirrolla, siinä voipi kestää viikko.
Elikkä jos mä tilasin sieltä cdonista sillo ku se näytti et 30 päivä tätä kuuta, saanko mä sit ehkä sen sitte 30 päivä?jarski kirjoitti:Turha sitä on valitella että cdon on tyhmä koska alunperinhän siellä luki että 30 päivä tulee! Jos se on että sieltä tilattiin jo se eka erä ja nyt toi on sitten toka erä. No kummiskii, paljoko maksaa jos sen peruu sieltä cdonista vai miten se menee?
Mä ainakii väittäsin näin. Tai sitten se on jostain syystä myöhästyny se tilaus. Tuskin se kummiskaa on cdonin syy.Valtra6250 kirjoitti:Elikkä jos mä tilasin sieltä cdonista sillo ku se näytti et 30 päivä tätä kuuta, saanko mä sit ehkä sen sitte 30 päivä?jarski kirjoitti:Turha sitä on valitella että cdon on tyhmä koska alunperinhän siellä luki että 30 päivä tulee! Jos se on että sieltä tilattiin jo se eka erä ja nyt toi on sitten toka erä. No kummiskii, paljoko maksaa jos sen peruu sieltä cdonista vai miten se menee?
Ja farmarii1, mitäs välii sillä on että sulla on LS11?
Sama täällä, tai jopa huomenna, jos se äiti tilais.xallux kirjoitti:Pitäs varmaa hommata ens viikonloppuna et pääsis pelaa moninpelii...
Ootko tilannu sen linkin tuolta sim marketista?farmarii1 kirjoitti:Hee hee mulla on ls11pikkusen on hyvä peli:D
Onko siinä sen takia "varaa", kun se on nyt jo loppu?Valtra6250 kirjoitti:CDONista saa.
http://cdon.fi/pelit/farming_simulator_2011-11943448
Vai että sen voi varata etukäteenValtra_S352 kirjoitti:Onko siinä sen takia "varaa", kun se on nyt jo loppu?Valtra6250 kirjoitti:CDONista saa.
http://cdon.fi/pelit/farming_simulator_2011-11943448
Joo itekki meinasin saksasta tilata mutta en tilannut.farmarii1 kirjoitti:Tilasin sen saksasta. en muista liikettä.
Laitan linkkiä siitä sivusta kun löydän sen..
Ei käy 09-modit suoraan.Gosll kirjoitti:Sopiiko tohon ls09:n modit vai pitääks laittaa jotai ls11 tarkotettuja?
MItäköhän tarvii tehä että toimii?Motokuski kirjoitti:Ei käy 09-modit suoraan.Gosll kirjoitti:Sopiiko tohon ls09:n modit vai pitääks laittaa jotai ls11 tarkotettuja?