Mulla tulee kun muokkaan mappia ja se mappi on siellä data kansiossa. Eli otat sen pois sieltä (vaikka työpöydälle) muokkaat siinä. Sitte pitäs pystyä tallentaanpeli man kirjoitti:Voisitteko auttaa? Mulla kun yritän tallentaa i3d-tiedostoa niin tulee palkki jossa lukee -->"error while saving i3d file"<--
Miksi tulee tuo palkki?
Noniin! Hyvä niin, että saa autot menemään tiellä. : DTepa00 kirjoitti:Jes!!! Tällä saa nyt vihdoin ja viimein muokattua niitä autojen reittejä editorissa ettei tartte jollain maxilla tai mayalla vääntää kun niitä ei ole koska niiden hinnat on pilvissä.
Jos sul on tää ongelma, nii otappas tälle tiedostolle Nimeä uudelleen ja lisää .exe perään niin pitäs toimii, niin on ollut mullaki että ei voi avata millään jos ne on jotain exe tiedostoja mut tulee niinku vaan tiedostona, ei exenä mut lisää vaa .exe perää nii toimii.jiiikoo kirjoitti:Mikäs vikana ku mulla on ollu tää pitkään sitte tuli joku vika ja poistin ja koitin laata uudestaan nii tän mukana tulee joku tiedosto jota ei voi avata millään ohjelmalla