Kattokaas vielä aloitus viesti niiden lataus kohtien kohalta..

N111:sen wippi/priva jonka on antanu 6550 kans,valitettavasti.nitrobullx kirjoitti:Mikä toi valtra on?
Huono kone/Bad computer?Massey Ferguson 135 kirjoitti:Mulla olis sellanen onkelma että kun on tämä mappi niin se latais save gamea vaikka koko päivän... Ehdotuksia? = )
Njoo tää on joku suht uusi Aceri Asperi pitäis olla hyvät näytönohjaimet ja muistit ja hyvin on joka kartaa pyörittäny mikkä oon larannu mutta tää vähän tökkäs. En minä näitten päälle ymmärräLS09 JEE kirjoitti:Huono kone/Bad computer?Massey Ferguson 135 kirjoitti:Mulla olis sellanen onkelma että kun on tämä mappi niin se latais save gamea vaikka koko päivän... Ehdotuksia? = )
Jaa no poista sieltä Data kansiosta se maps kansio ja sitten pura tämänm kansio se maps niin sinne Dataan ja mee sitte pelaamaan.Massey Ferguson 135 kirjoitti:Njoo tää on joku suht uusi Aceri Asperi pitäis olla hyvät näytönohjaimet ja muistit ja hyvin on joka kartaa pyörittäny mikkä oon larannu mutta tää vähän tökkäs. En minä näitten päälle ymmärräLS09 JEE kirjoitti:Huono kone/Bad computer?Massey Ferguson 135 kirjoitti:Mulla olis sellanen onkelma että kun on tämä mappi niin se latais save gamea vaikka koko päivän... Ehdotuksia? = )
Valtra 8850 kirjoitti:Miten mulla on puut valkosii?Johtuneeko siitä että asensin windows seiskan ja joku ohjelma poistui?