Joo en mie oikeasti.Mattimies_ kirjoitti:HehehheTimzze kirjoitti:NCX-694. Nyt saan tietoon jonku henkilöllisyydenSamoin kubotan omistajan
Tuo Ooppeli on Pappan, mutta ukko ajaa sillä töihin..

Joo en mie oikeasti.Mattimies_ kirjoitti:HehehheTimzze kirjoitti:NCX-694. Nyt saan tietoon jonku henkilöllisyydenSamoin kubotan omistajan
Kyllähän tuossa näkyy kubotankin rekkari...Timzze kirjoitti:Joo en mie oikeasti.Mattimies_ kirjoitti:HehehheTimzze kirjoitti:NCX-694. Nyt saan tietoon jonku henkilöllisyydenSamoin kubotan omistajan
Seku vain sanoin, mutta kannattee sutata jos laittaa nettiin (ellei ole myymässä)
Maailman seittämäs ihme?jiitu kirjoitti:Kyllähän tuossa näkyy kubotankin rekkari...
EI, sanoinpahan vaa...Timzze kirjoitti:Maailman seittämäs ihme?jiitu kirjoitti:Kyllähän tuossa näkyy kubotankin rekkari...
Joo niinhän tossa lukiCodrington kirjoitti:Iha hyvä video! Onko noi Fiskarsin aurat?
Kattelin vaa, et oisko siel metässä jotain kaadettuja puita. No olihan siellä kahen päivän ajan. MEijjän mettiä ne onjiitu kirjoitti:Naapureiltako sie niitä puita pöllit ku et löytäny enempää?
Siinä ois sit meijän kynnettävät ollukki.ValtraN111 kirjoitti:Mattimies_: Meikä veti tänää N111, ja 4-siipisllä paluuauroilla 10ha.
Joo videotakin löytyy,löytyy "Videot" osiosta.Mattimies_ kirjoitti:Siinä ois sit meijän kynnettävät ollukki.ValtraN111 kirjoitti:Mattimies_: Meikä veti tänää N111, ja 4-siipisllä paluuauroilla 10ha.
Jaa... Mä vedin eilen 15 ha Valtra 8550:pillä ja 5 siipisillä paluuaruilla...ValtraN111 kirjoitti:Mattimies_: Meikä veti tänää N111, ja 4-siipisllä paluuauroilla 10ha.
Ei oo oikeen terveellistä kattoo taakke kokoajan!, mä katon peileistä ja välilä kurkkaan taakke.ValtraN111 kirjoitti:Tänään hankmoilin n.14ha. Sitä ennen punnittiin isseen kans sikoja. Huomenna tulee teurasauto, ja kultivoimaan pitäisi mennä. Ainut vaan, ettei niskat oikeen kestä, kun oon 2-päivänä ollut yhteensä 12h pellolla, ja joutun kokoajan katsomaan taakse. :/
Penkkiä vaan vinoon niin ei tarvi niin kurotella.Koozzi kirjoitti:Ei oo oikeen terveellistä kattoo taakke kokoajan!, mä katon peileistä ja välilä kurkkaan taakke.ValtraN111 kirjoitti:Tänään hankmoilin n.14ha. Sitä ennen punnittiin isseen kans sikoja. Huomenna tulee teurasauto, ja kultivoimaan pitäisi mennä. Ainut vaan, ettei niskat oikeen kestä, kun oon 2-päivänä ollut yhteensä 12h pellolla, ja joutun kokoajan katsomaan taakse. :/