Mikäpä oli vikana? Itellä ollut sama luuri melkein vuoden jo ja hyvin on toiminut lukuunottamatta pientä jumitusta silloin tällöin.valtravalmet kirjoitti:jee sain 5130 takasi huollosta oli väliaikasena 2330
Kännykät
- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Kännykät
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Onko kenelläkään kokemusta Nokia 3720 classic puhelimesta? Ite olen katellut sellaista ja aattelin jos laittais sellasen.
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Onkos se se iskunkestävä malli? Jos on, niin on joskus tullu käytettyä. Näyttö on hhyvän kokonen, ei ainakaan mulla naarmuuntunut helposti, kameralla saa yllättävän hyviä kuvia kun laittaa säädöt kohilleen. Huono puoli on 2,5mm kuulokeliitäntä, kun esim. tuossa minun 5130XpressMusicissa on sentään 3,5mm liitäntä. Adaptereita tosin on myynnissä.Haavisto kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta Nokia 3720 classic puhelimesta? Ite olen katellut sellaista ja aattelin jos laittais sellasen.
-
- Kunniakäyttäjä
Joo on se iskunkestävä. Onko sillä liittimen suurudella jotain väliä? Tässä puhelimessa joka on minulla nyt niin siinä on 2.5 mm liitäntä eikä siinä minusta oo mitään vikaa.
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Ei muuta väliä kuin että ei käy tavallisiin kuulokkeisiin ja muihin lisälaitteisiin, jotka on yleensä suunniteltu 3,5 mm liitännälle.Haavisto kirjoitti:Joo on se iskunkestävä. Onko sillä liittimen suurudella jotain väliä? Tässä puhelimessa joka on minulla nyt niin siinä on 2.5 mm liitäntä eikä siinä minusta oo mitään vikaa.
-
- Kunniakäyttäjä
Aijaa. No, laitetaan asia korvantaakseMotokuski kirjoitti:Ei muuta väliä kuin että ei käy tavallisiin kuulokkeisiin ja muihin lisälaitteisiin, jotka on yleensä suunniteltu 3,5 mm liitännälle.Haavisto kirjoitti:Joo on se iskunkestävä. Onko sillä liittimen suurudella jotain väliä? Tässä puhelimessa joka on minulla nyt niin siinä on 2.5 mm liitäntä eikä siinä minusta oo mitään vikaa.

-
- Kielet: Kiina, Japani, Arabia, Espanja.
- Multiplayer tunnuksesi?: PippeliTuure
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Serkulla on semmonen ja hyvin on toiminuHaavisto kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta Nokia 3720 classic puhelimesta? Ite olen katellut sellaista ja aattelin jos laittais sellasen.

Venom kirjoitti:Nokialaiset on ihan paskoja kaikki, jokusen nokialaisen omistaneena voin sanoo et yhtään semmosta paskaa en enään osta.
Nykyään puhelimena toimii sony ericssonin w880i, toiminut vajaat pari vuotta moitteettomasti.
Samaa mieltä, itsellä on Sony Ericcson w890i

Ja kaiken se kestää, tippuillu on, yli 3m korkealtakin kerran, ja toimii

- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Itellä ja isällä on ja hyvin toimii,isälläki kestäny jo kohta vouden ku se yleensä hajottaa puhelimen joka puoles vuosi.Haavisto kirjoitti:Onko kenelläkään kokemusta Nokia 3720 classic puhelimesta? Ite olen katellut sellaista ja aattelin jos laittais sellasen.
-
- Kunniakäyttäjä
Näyttö hajosMotokuski kirjoitti:Mikäpä oli vikana? Itellä ollut sama luuri melkein vuoden jo ja hyvin on toiminut lukuunottamatta pientä jumitusta silloin tällöin.valtravalmet kirjoitti:jee sain 5130 takasi huollosta oli väliaikasena 2330

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
Kaveri hajotti tahallaan koulussa tämmäsen sinisen, ensiks heitteli sitä asfaltille ja sitte oli sateine keli, nii viskas puskaan tunnin ajaks, ei hajonnu, niin hukutti vesilammikkoon, hajos 2 tunniks ja käynisty uudelleen ja sitte se repeli siitä näppäimet irti ja näytön sen suojuksen sitten noi reunamuovit, vain sen takia, että saisi uuden puhelimen.valtravalmet kirjoitti:Motokuski kirjoitti:valtravalmet kirjoitti:jee sain 5130 takasi huollosta oli väliaikasena 2330
Näyttö hajos :cry:

-
- Kunniakäyttäjä
Ei yhtään tyhmäValtra_S352 kirjoitti: Kaveri hajotti tahallaan koulussa tämmäsen sinisen, ensiks heitteli sitä asfaltille ja sitte oli sateine keli, nii viskas puskaan tunnin ajaks, ei hajonnu, niin hukutti vesilammikkoon, hajos 2 tunniks ja käynisty uudelleen ja sitte se repeli siitä näppäimet irti ja näytön sen suojuksen sitten noi reunamuovit, vain sen takia, että saisi uuden puhelimen.

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- Motokuski
- Ylläpitäjä
Ja minä kun luulin että mulla on puhelin kovassa käytössä...Valtra_S352 kirjoitti: Kaveri hajotti tahallaan koulussa tämmäsen sinisen, ensiks heitteli sitä asfaltille ja sitte oli sateine keli, nii viskas puskaan tunnin ajaks, ei hajonnu, niin hukutti vesilammikkoon, hajos 2 tunniks ja käynisty uudelleen ja sitte se repeli siitä näppäimet irti ja näytön sen suojuksen sitten noi reunamuovit, vain sen takia, että saisi uuden puhelimen.

- Valtra_S352
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
- Ropsutv
- Kielet: Suomi ja Enkku
- Multiplayer tunnuksesi?: Ropsu [FIN]
Mun äitilläki taitaa olla samanlainen...
Intel i5-4460, Gigabyte B5M-D3H, 4GB RAM, XFX TS 550W, 2T Kovotilaa
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Onko tuo se joka maksaa vähä yli satasen?
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/210963 Halvin näyttäis olevan 203€. Ite tosin ostin käytettynä jo keväällä 95e :p
-
- Valmeksi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Joo meijjänkin luokal yks tyhmä ni sillä oli 1 päivän ajan sen vanha känny ku oli kaatunu järveen känny taskus ni välkäs se visko sitä johonki 5 metriin ylös päin ja asvaltille muistaakseni 5 heittoo kesti sit meni niin pas"aks että ei saanu enää kasattuu.Motokuski kirjoitti:Ja minä kun luulin että mulla on puhelin kovassa käytössä...Valtra_S352 kirjoitti: Kaveri hajotti tahallaan koulussa tämmäsen sinisen, ensiks heitteli sitä asfaltille ja sitte oli sateine keli, nii viskas puskaan tunnin ajaks, ei hajonnu, niin hukutti vesilammikkoon, hajos 2 tunniks ja käynisty uudelleen ja sitte se repeli siitä näppäimet irti ja näytön sen suojuksen sitten noi reunamuovit, vain sen takia, että saisi uuden puhelimen.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Itellä viikon vanha Nokia C5 joka on paskana kaijutin särisee ja näppäimet ei toimi
Ei oo pudonnu ees kertaakaan pitää palauttaa

-
- Kunniakäyttäjä
Meikä sai tuommosen c5:tosen perjantaina, makso 48e kun vaihettiin liittymä perjantaina. Mulla pelannu viä hyvin (:

"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
No eilen aukastiin ja putsattiin oli hiekkaa täynnä nyt toimii näppylät mut kajari ei
OIsko hajonnu siinä ku keulin crossilla ympäri ja puhelin oli taskussa. No viiään korjaukseen------->