Valtra T182 Oranssi
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Rasmus
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Valtra T182 Oranssi
Poistakaa!
Viimeksi muokannut Jalmeriraz, 22.07.2022 13:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: Valtra T182 Oranssi
Ei vittu näitten alotuksie kans nykyää... 

-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Rasmus
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Miten niin?
- John Deere 2650
- Kielet: Suomi ja rälli-inglish
- Multiplayer tunnuksesi?: Masa[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Kuvat esimerkiksi on mukavaa silmän karkkia kuten myös yleinen ajatuksella viestin siisteyteen ja selkeyteen panostus. Noi vanhat kunnon säännöt kun lukasee niin pääse pitkälle.
Alueen säännöt
§1 Modien lisääminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun lisäät modia jaettavaksi laita se oikeaan paikkaan, ilmoituksen tulee olla selkeä missä näkyy mikä merkki tai malli, tarkemmat lisätiedot kuten esim: ominaisuudet ja tekijät, mihin peliversioon se on tarkoitettu, kuvia ja toimiva latauslinkki.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua aiheisiin esim: "siisti" tai "lataukseen" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita ilmoituksessa tai vioittuneet latauslinkin ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Alueen säännöt
§1 Modien lisääminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun lisäät modia jaettavaksi laita se oikeaan paikkaan, ilmoituksen tulee olla selkeä missä näkyy mikä merkki tai malli, tarkemmat lisätiedot kuten esim: ominaisuudet ja tekijät, mihin peliversioon se on tarkoitettu, kuvia ja toimiva latauslinkki.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua aiheisiin esim: "siisti" tai "lataukseen" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita ilmoituksessa tai vioittuneet latauslinkin ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.