Maatalouskuvia
- Traktorimies_
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Maatalouskuvia
Mukavaa katseltavaa on, kiva kun joku viittii vielä tännekin edes joskus postata touhuistaan. Mitäs sieltä JD:n laatikosta sitten meni noin nopeasti uudelleen?
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Paineet hävis eli veto loppu kesken ajon ja sen jälkeen meni täysin jumiin koko laatikko. Ei edes parkkilukko auennu mekaanisesti, oli pikku työmaa saada tien sivuun ku jäi keskelle tietä.
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Laitetaan itekkin vähä kuvia vuoden touhuista.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Maatila
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Hyvin onnistuneen näkösiä viljoja vaikka kasvukausi oli mitä oli. Pitäs itekki jaksaa uppia kuluneelta vuodelta kuvia.
- Ännä
- Moderaattori
Ei niistä paskoista viitti kuvia laittaa, mutta olosuhteisiin nähden onnistuu suurin osa ihan hyvin.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- mod mies
- Multiplayer tunnuksesi?: Suomela
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Laitetaas kans jokunen räpsy kuluneen vuoden touhaaluusta

Asus Geforce GTX 1060 Dual OC 6 GB, Ryzen 5 1600, MSI A320M PRO-VD PLUS, 8GB RAM, 120 GB + 480GB SSD, 1TB HDD
YT:https://www.youtube.com/channel/UCZtAW_ ... 0Aa5wcjP-g
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Meillä oli ohrat keskimäärin 2500kg/ha että kaukana hyvästä, kauraa tuli paremmin mutta sen satoa ei tulliu tarkemmin laskettua.
Positiivista kumminkin että jyvät oli kumminkin painavia vaikka määrä jäikin huonoks.
- Maatila
- Moderaattori
Vähän kuvia viimevuodelta.
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Viesti:
Mukavan näkösiä hommailuita, onko kaivinkone kuinka tukeva kaivaa nostolaitteissa?
Valmetista tuli kyllä todella hyvän näkönen uusilla tarroilla ja maalilla.
Melkein huutais vanteisiinkin puhtaan valkoisen? 
Valmetista tuli kyllä todella hyvän näkönen uusilla tarroilla ja maalilla.

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
- Maatila
- Moderaattori
Kyllä sillä kaivaminen onnistuu hyvin. Ainut vaan jos kauha täynnä tavaraa ja kääntää sivuun ja kurottaa kauvas nii välillä meinaa kallistella. Tupet pitäs jostaki löytää vaa käytetyt meinaa olla hakusalla ja uusia ei oikee raaskis laittaa. Vanteet on sen takia eri sävyiset kun isäntä oli ostanut jostain nuo umpivanteet jotka on alkuperäisesti jontikasta ja ikh:lta ostanut muka valmetin vannevalkoista joka ei kyllä ollut lähelläkään oikeaa sävyä, ois pitäny vaa puhtaan valkosta maalia hommata. Kattoo nyt mitä kaikkea keväällä ehtii tekemään, sais ny ees ton kopin lommot oikastua ja maalattua.. 

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Komeita kuvia kaikilla.
Luulin että koko kesän kuvat meni hukkaan entisen puhelimen hajotessa, mutta iloiseksi yllätyksekseni olinkin väärässä ja sainkin kaikki kesällä napsitut kuvat pelastettua.
Luulin että koko kesän kuvat meni hukkaan entisen puhelimen hajotessa, mutta iloiseksi yllätyksekseni olinkin väärässä ja sainkin kaikki kesällä napsitut kuvat pelastettua.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
- Valmet 755
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Syväkyntäjä
- Viesti:
Komeeta kalustoa kaikilla ja hienoja kuvia. Näitä kattellessa melkeempä toivoo että itelläkin olis aikaa tuonne maatalouspuolelle apukuskiksi. 

- Valmet 755, Valmet 15, FIAT 780DT, Porsche Super Diesel, Ara AK131C -
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Tuo viljamin 655 oli kyllä komea. Ja tuo 234 on kyllä mahottoman nätin näkönen laitos. Voi kun olis rahaa ja töitä ja lehmät lentäs ni tommosta tekis mieli itelleki. 

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
- Maatila
- Moderaattori
Itestä taas tuntuu, että nuo nykyaikaset rattorit on ihan älyttömän rumia. 4 ja 5 sarjan valtrat ja 8S massikat ihan järkyttäviä, ehkä fentit on komeimmasta päästä nykysin. Mutta töitähän niillä toki vaa tehään, että samakai se sille minkä näkösiä ne on.
- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Nivalan Sepon Fendti?ViljamiFIN kirjoitti: ↑12.01.2022 16:54 Komeita kuvia kaikilla.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
Sehän se. Elämäni ensi kerta kun ventin rattiin päädyin ja hetken totuttelun jälkeen olin jo että tämä on paras 2000-luvun traktori millä oon ajanut. 

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Aika vähän tullut mitään kuvia viime vuoden varrella otettua kun melkosta myllerrystä ollunna kun tilakaupat keväällä ja muuta sitäsuntätä mut löyty puhelimesta pari hassu deerekuvaa.
-
Kynnöiltäkin näköjään yks ainut kuva ja sekin optimikeleiltä ku avokesannon kyntöä lokakuussa. Josko nyt tänävuonna tuostaki lohkolta pääsis jotai satoa korjaamaa kivien lisäks..

Sit laittelin reilun 100 tonnia mursketta pihamaalle josko rupeis kestämää pikkuhiljaa eikä rahtarit valittais ku piha on niin ahdas. Vaikka melko ahtaaksi vieläki varsinki liittymä jäi, mutta ei nyt mahda vielä mitään kun vast keväällä tulee sähköyhtiön miehet siirtää talojakomon kymmenisen metriä sivummas ni saa uuden liittymän kokonaan..

Ja pari talvista kuvaa vielä kylkeen.. Lunta ainakin täällä Etelä-Savossa riittäny ja vieläkin vaan riittää. Josko ennen juhannusta pääsis vielä pellolle.

-
Kynnöiltäkin näköjään yks ainut kuva ja sekin optimikeleiltä ku avokesannon kyntöä lokakuussa. Josko nyt tänävuonna tuostaki lohkolta pääsis jotai satoa korjaamaa kivien lisäks..

Sit laittelin reilun 100 tonnia mursketta pihamaalle josko rupeis kestämää pikkuhiljaa eikä rahtarit valittais ku piha on niin ahdas. Vaikka melko ahtaaksi vieläki varsinki liittymä jäi, mutta ei nyt mahda vielä mitään kun vast keväällä tulee sähköyhtiön miehet siirtää talojakomon kymmenisen metriä sivummas ni saa uuden liittymän kokonaan..

Ja pari talvista kuvaa vielä kylkeen.. Lunta ainakin täällä Etelä-Savossa riittäny ja vieläkin vaan riittää. Josko ennen juhannusta pääsis vielä pellolle.

- Maatila
- Moderaattori
Jaa minkälainen tila on kyseessä ja minkälainen kalusto? Itelläki olis kova hinku päästä näistä tehaspaskahommista vakituiseen maataloushommaan. Sitä saanee jokusen tovin vielä odotella jos porukoitten eläköitymiseen asti saa oottaa. No koittaa haalia maata ootellessa.
-
Onnea SampoManille tilakaupoista ja menestystä uralle.
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Kasvinviljelytila ettei mitään elukkatouhuja, mut perus viljelykasvit että viljaa ja sitte vähän öljykasveja ja sit hiukkasen mansikkaa mitä nyt vielä tosi vähän on jäljellä ku entisen omistajan aikana ollu enempi sitä touhua. Ja kalustoa on paljolti kimppakoneita kun ei kaikkea tahdo heti saada hankittua kun kalusto aika aikansa elänyttä, mutta aika hyvin tässä saanut perusedellytykset kuntoon niidenki osalta. Traktoreita löytyy tuo 6220 Deere kuormaajalla ja nyt tulon päällä jossain vaiheessa kevättä 6810 Deere. Sai nuo traktorit nyt päivitettyä niin helpottaa. Toki molemmat liki 10k ajettuja että katsottava varmaan lähivuosina uudestaan päivitystä.. Ei tää homma varsinaisesti elätä nyt vielä hetkeen ainakaan että muualla töissä käytävä toki.Maatila kirjoitti: ↑18.03.2022 15:48 Jaa minkälainen tila on kyseessä ja minkälainen kalusto? Itelläki olis kova hinku päästä näistä tehaspaskahommista vakituiseen maataloushommaan. Sitä saanee jokusen tovin vielä odotella jos porukoitten eläköitymiseen asti saa oottaa. No koittaa haalia maata ootellessa.

- Peluri4
- Moderaattori
- Viesti:
Joo sillä on mökki tuossa muutaman kilometrin päässä ni käyny joskus meidänki pihassa tuolla.ViljamiFIN kirjoitti: ↑21.01.2022 10:01 Sehän se. Elämäni ensi kerta kun ventin rattiin päädyin ja hetken totuttelun jälkeen olin jo että tämä on paras 2000-luvun traktori millä oon ajanut.![]()
-
Kehtaatko hehtaarimääristä puhua mitään?SampoMan kirjoitti: ↑18.03.2022 21:25Kasvinviljelytila ettei mitään elukkatouhuja, mut perus viljelykasvit että viljaa ja sitte vähän öljykasveja ja sit hiukkasen mansikkaa mitä nyt vielä tosi vähän on jäljellä ku entisen omistajan aikana ollu enempi sitä touhua. Ja kalustoa on paljolti kimppakoneita kun ei kaikkea tahdo heti saada hankittua kun kalusto aika aikansa elänyttä, mutta aika hyvin tässä saanut perusedellytykset kuntoon niidenki osalta. Traktoreita löytyy tuo 6220 Deere kuormaajalla ja nyt tulon päällä jossain vaiheessa kevättä 6810 Deere. Sai nuo traktorit nyt päivitettyä niin helpottaa. Toki molemmat liki 10k ajettuja että katsottava varmaan lähivuosina uudestaan päivitystä.. Ei tää homma varsinaisesti elätä nyt vielä hetkeen ainakaan että muualla töissä käytävä toki.Maatila kirjoitti: ↑18.03.2022 15:48 Jaa minkälainen tila on kyseessä ja minkälainen kalusto? Itelläki olis kova hinku päästä näistä tehaspaskahommista vakituiseen maataloushommaan. Sitä saanee jokusen tovin vielä odotella jos porukoitten eläköitymiseen asti saa oottaa. No koittaa haalia maata ootellessa.![]()