Kuvat piilolaatikossa.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
-4 lohkoa ja metsä
Jotain jäi varmasti kertomatta.
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Hyvin oot kyllä alotusviestin lukenut.samppa85 kirjoitti:Näin pikaisellla tutkinalla 2lohkolla kasvaa jotain hemmetin viljaa ja sitten on jyrsittyä turvetta pitkin pihoja mutta se on varkmaan tarkoitus.
Turpeen tarkotus olla olla pihoissasamppa85 kirjoitti:Näin pikaisellla tutkinalla 2lohkolla kasvaa jotain hemmetin viljaa ja sitten on jyrsittyä turvetta pitkin pihoja mutta se on varkmaan tarkoitus.
Yksi hyvä keino on ladata "store deliveries" modi ja sillä siirtää kauppa trikkeri aukealle paikalle, jossa on tilaa.Matias_kaja kirjoitti:Turvekoneita en itse ainakaan voi ostaa kun ei kuulemma pelin mukaan ole tilaa "kaupanpihalla". Onko tähän sitten mitään miten sais ostettua nuita vehkeitä.
Kiitos ja en varmaan ainakaan noita yleiseen jakoon oo laittamas.Master kirjoitti:olisko mahdollista saada nuita nevatraktoreita jakoon joita on tuossa latauskuvassaja on hyvä mappi
Ittellä ainaki toimii ja ilmeisesti muillaki ku kukaa ei oo mitää sanonu, taitaa olla jossain muusssa vika?Master kirjoitti:Miks ei toimi multiplayeris?
Kauhaneva kartta itessään tuntuis toimivan mulla (ja kaverilla) mp:ssä, noi turve koneet vaan ei tunnu toimivan. Kokeilin tehä niistä .zip tiedostot ja sitten minun koneella tehty servu ei herjaa niistä, vaan kun kaveri teki omistansa zipit niin herjaa sitten niitä eikä pääse serverille.xnikke1x kirjoitti:Ittellä ainaki toimii ja ilmeisesti muillaki ku kukaa ei oo mitää sanonu, taitaa olla jossain muusssa vika?Master kirjoitti:Miks ei toimi multiplayeris?
Eihän sulla oo niitä rar tiedostoja enää siä mod kansios koska jos siä on rar ja zip tiedostona sama modi/modit nii sitte ei toimi, pitää olla pelkkänä zippinä.Tate_FIN kirjoitti:Kauhaneva kartta itessään tuntuis toimivan mulla (ja kaverilla) mp:ssä, noi turve koneet vaan ei tunnu toimivan. Kokeilin tehä niistä .zip tiedostot ja sitten minun koneella tehty servu ei herjaa niistä, vaan kun kaveri teki omistansa zipit niin herjaa sitten niitä eikä pääse serverille.xnikke1x kirjoitti:Ittellä ainaki toimii ja ilmeisesti muillaki ku kukaa ei oo mitää sanonu, taitaa olla jossain muusssa vika?Master kirjoitti:Miks ei toimi multiplayeris?
Mikä ratkaisuksi?
Vika varmaan alkuperäsessä mapin pohjassa. Kehtaatko laittaa miten muutit ne et ei häviä kun omassaki mapissa katoo turpeen myynti.Nyykkärikuski kirjoitti:Joo elikkä mappi on varsin hyvä, mutta xml polkuja piti ite muuttaa että sai turpeen myynnin toimimaan.
![]() | Lataa tästä... |
KorjattuMatias_kaja kirjoitti:Turpeen myynnin kun saisi toimimaan niin olisi loistava kartta!
Korjattuvaltra100 kirjoitti:Aika jännä bugi itellä tuon mapin kanssa ku savetaa ja avaa saven ni turpeen myynti katoaa. Koikeillu kaikenlaista mutta ei vaan oma osaaminen riitä asian ratkaisuun.
On olemassa sellanen modi(shop delivery tms.) jonka löytää ihan modhubista, jolla saa sitten sen määrättyä sen paikan mihin ostettava tavara tulee.Micco86 kirjoitti:Hmm.. Oisko mahdollista tehdä siten, että ostetut laitteet eivät menisi tuonne ruohikolle ? Niinkuin nyt tekevätihmettelin kun kaupasta ostin traktorin ja ilmesty sinne keskelle ruohikkoa
linkkiä?MaPa kirjoitti:On olemassa sellanen modi(shop delivery tms.) jonka löytää ihan modhubista, jolla saa sitten sen määrättyä sen paikan mihin ostettava tavara tulee.Micco86 kirjoitti:Hmm.. Oisko mahdollista tehdä siten, että ostetut laitteet eivät menisi tuonne ruohikolle ? Niinkuin nyt tekevätihmettelin kun kaupasta ostin traktorin ja ilmesty sinne keskelle ruohikkoa