Ostin omaan rönttään uudet vanteet, joutessan pitäs fusso pyyhkiä pintaan. Samaten isän hiace kaipais fussoa, voi ku kaikkeen kerkiäiski.

En itekkään kyl koskis C meseen, kyl se pitää olla si se E sarjalainen. Niin paljo nätimpiä kattella niin päältä ku sisältäkiMaatila kirjoitti:Mersuihin mieltymyksen ymmärrän ,mutta sitä en miksi sen pitää C mese olla. En voi käsittää mikä niissä vetää, kai se on se ku ovat paljon halvempia. Mitään muuta järkevää syytä en keksi. Ajolleen karseita, sisältä ja ulkoa sysirumia, mutta kai nuo kaks viimestä on makuasioita.
Ostin omaan rönttään uudet vanteet, joutessan pitäs fusso pyyhkiä pintaan. Samaten isän hiace kaipais fussoa, voi ku kaikkeen kerkiäiski.
Eihä toi ny sen kalliimpaa ku tava henkilöautolla. Jopa halvempaa pakun verojen ja vakuutuksien osalta (satasien säästö). Menovettä kuluu suurin piirtein samat, sitte ku vertaa bensiinin ja dieselin hintoja nii aika lailla samanhintasii kilomeetrejä.Maatila kirjoitti:Ite en kyllä minkäänlaisella nelikolla raaskis joka päivä ympäri vuoden ajaa noin sataa kilsaa päivässäviikon ajelin kingcabilla ,piti kaikki maholliset ajot jättää pois ,hyvä ku töissä raski käydä ~70km.
Kyllä mä tykkään että ainaki w204 on iha hyvä ajettava ja komia ulkoopäi. W203 on järkyttäväMaatila kirjoitti:Mersuihin mieltymyksen ymmärrän ,mutta sitä en miksi sen pitää C mese olla. En voi käsittää mikä niissä vetää, kai se on se ku ovat paljon halvempia. Mitään muuta järkevää syytä en keksi. Ajolleen karseita, sisältä ja ulkoa sysirumia, mutta kai nuo kaks viimestä on makuasioita.
Ostin omaan rönttään uudet vanteet, joutessan pitäs fusso pyyhkiä pintaan. Samaten isän hiace kaipais fussoa, voi ku kaikkeen kerkiäiski.
Ite en tykänny kyllä w204 ajettavuudesta. Keulaltaan kyllä komia mutta perä ja sisätilat ei niinkään. Ja pikkunenhan se on.Haxa kirjoitti:Kyllä mä tykkään että ainaki w204 on iha hyvä ajettava ja komia ulkoopäi. W203 on järkyttäväMaatila kirjoitti:Mersuihin mieltymyksen ymmärrän ,mutta sitä en miksi sen pitää C mese olla. En voi käsittää mikä niissä vetää, kai se on se ku ovat paljon halvempia. Mitään muuta järkevää syytä en keksi. Ajolleen karseita, sisältä ja ulkoa sysirumia, mutta kai nuo kaks viimestä on makuasioita.
Ostin omaan rönttään uudet vanteet, joutessan pitäs fusso pyyhkiä pintaan. Samaten isän hiace kaipais fussoa, voi ku kaikkeen kerkiäiski.Itellä w212 ja ei oo kyllä mitää valittamista, huippu peli ajettavuudeltaan. Mutta tuo w211 tolla vanhalla keulalla on kyllä järkyttävän näköönen, mutta makuasiaha tämä on.
Kyllä minusta tuntuu nii riistävälle ku kingillä ajelee, mesellä pääsee aikalailla puolet pitemmälle samalla tiisselimäärällä.Jussi FIN kirjoitti: Eihä toi ny sen kalliimpaa ku tava henkilöautolla. Jopa halvempaa pakun verojen ja vakuutuksien osalta (satasien säästö). Menovettä kuluu suurin piirtein samat, sitte ku vertaa bensiinin ja dieselin hintoja nii aika lailla samanhintasii kilomeetrejä.
Mutta toi riippuu iha vaa autosta. Mielummi ajan Pajerolla työajoja, huvittelun vuoks sillo tällö Altolla
Haasa90 kirjoitti:Ei pahalla mut ei niin hyvälläkään mut onhan toi väri kombo aika hirvee, ainakin kun näyttää toi musta joltain paukkumaalilta.
Tekniikaltaan pirun varmoja pelejä jos vaan pellit pysyy päällä, väyrystä kun tunnetusti tuo ruoste peikko vainoaa ja kovastiJopo kirjoitti:Tollasella Väykyllä pari tonnia tullu ajettua![]()
Meillä on joskus ollu v70 classic Volvo, sellasta suosittelisin, ainakin pitkäikäsempiä kuin nuo "pikkuveljet". Kulutus tosin on aika suuri.Advance173 kirjoitti:Syksyllä/talven alussa pitäis itekki se auto hommata. Vähän oon noita S40 Volvoja kattellu, mutta aikaa on vielä 9kk niin ei vielä ole mikään kiire sen asian kanssa.
S40 ei voi kyllä volovoksi kuhtua ko ovat rellun tekniikalla, ei mitenkää hirviän pitkäikäsiä tosijaan oo, mutta mennee perseenliikuttimena.Advance173 kirjoitti:Syksyllä/talven alussa pitäis itekki se auto hommata. Vähän oon noita S40 Volvoja kattellu, mutta aikaa on vielä 9kk niin ei vielä ole mikään kiire sen asian kanssa.