Moro mulla on useita eri saveja mutta nyt en tarkkaa peli tuntia muista ets2 mulla on enemmä reilustiMaPa kirjoitti:Monta tuntia sulla on pelattuna Jakemans1 eniten pelatuimmassa savessa?
Mulla on joku 85h eniten pelatussa.jakemans1 kirjoitti:Moro mulla on useita eri saveja mutta nyt en tarkkaa peli tuntia muista ets2 mulla on enemmä reilustiMaPa kirjoitti:Monta tuntia sulla on pelattuna Jakemans1 eniten pelatuimmassa savessa?pitääpä huome kattoa ne tunnit.
Mun savegame 4 mis ny pelaan nii on 33h. suurin yhes savegames on 73h.nevapoika 1245 kirjoitti:Mulla on joku 85h eniten pelatussa.jakemans1 kirjoitti:Moro mulla on useita eri saveja mutta nyt en tarkkaa peli tuntia muista ets2 mulla on enemmä reilustiMaPa kirjoitti:Monta tuntia sulla on pelattuna Jakemans1 eniten pelatuimmassa savessa?pitääpä huome kattoa ne tunnit.
Ei ole maksimi määrää.Hiatane kirjoitti:5 eri FS-peliä, 9 vuotta, tuhansia tunteja peliä, 180 eri savea ja vihdoin se on täällä. Auman fill level yli miljoona.
Näis FS17 aumoissa ei vissii oo mitään maksimimäärää?
ei maha olla kelkat jaos missä?nevapoika 1245 kirjoitti:Sori tp
Kelkkailua
https://www.modland.net/download/ext/0/ ... o-mxz-850/thehuoleton kirjoitti:ei maha olla kelkat jaos missä?nevapoika 1245 kirjoitti:Sori tp
Kelkkailua