Yleinen Puhelin -topic
- Valtra Driver
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi,Englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Yleinen Puhelin -topic
Ihtellä tällä hetkellä Honor 7 ja ollut pirun hyvä mutta nyt ois aika vaihtaa niin miettinyt One Plus 5 128gb tai sit One Plus 5T 128gb. Kellää kokemust?
- Ezmo
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Huono nykyään, kun ei enään löydy järkevän kokosia puhelimia taskussa pidettäväksi. 4-4,5 tuumanen ois töissäkin mukavempi pitää taskussa mukana.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: Suomi Englanti ja Ruotsiki taittuu
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Ei sitä uskalla kertoa. Tulee porilaisilta turpaan.
One Plus 5 128Gb ollu keväästä asti eikä kyllä mitään valittamista oo vielä löytyny. Toimii just niinku pitääki sillonku pitkääkiValtra Driver kirjoitti:Ihtellä tällä hetkellä Honor 7 ja ollut pirun hyvä mutta nyt ois aika vaihtaa niin miettinyt One Plus 5 128gb tai sit One Plus 5T 128gb. Kellää kokemust?

- Valtra Driver
- Kielet: Suomi,Englanti
Onko akku kestäny? Ja onko sopivan kokone? Ja onko kamera tarpeeksi hyvä?JTJcrafter kirjoitti:One Plus 5 128Gb ollu keväästä asti eikä kyllä mitään valittamista oo vielä löytyny. Toimii just niinku pitääki sillonku pitkääkiValtra Driver kirjoitti:Ihtellä tällä hetkellä Honor 7 ja ollut pirun hyvä mutta nyt ois aika vaihtaa niin miettinyt One Plus 5 128gb tai sit One Plus 5T 128gb. Kellää kokemust?
- MattiI
- Multiplayer tunnuksesi?: Farmari
Ei kai sentään keväästä saakka oo voinu olla kun julkaistu muistaakseni 20 kesäkuuta
. Mut hyvin toimivia puhelimia. Oneplus 2 ollut käytössä reilun pari vuotta ja edelleen toimii moitteetta. Tähän mennessä kaikki androidit ollee 2v iässä jo käyttökelvottoman hitaita.

- Ezmo
- Moderaattori
Ei mulla tuo vanha Lg Leon oo vielä hidastunut, vaikka ikää on pari vuotta. Ainoastaan sovellukset on kasvanut liian isoiksi sille puhelimelle.MattiI kirjoitti:Ei kai sentään keväästä saakka oo voinu olla kun julkaistu muistaakseni 20 kesäkuuta. Mut hyvin toimivia puhelimia. Oneplus 2 ollut käytössä reilun pari vuotta ja edelleen toimii moitteetta. Tähän mennessä kaikki androidit ollee 2v iässä jo käyttökelvottoman hitaita.

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Viesti:
Xcoveri kolmosta käyttäny 2,5 vuotta eikä ikä näy missään
yllättävän hyvin kestäny ja varmaan kauiten mulla ollu puhelin. Kuoria on sen sijaan vaihdettu liiankin usein.

Suora putki on kaiken A ja O.
-
Ihe vaihdoin kesällä 2 -> 5, koska toi 2 alko vetämään jotain omaa showtansa eikä oikein tuntunut löytyvän järkiselvitystä.MattiI kirjoitti:Ei kai sentään keväästä saakka oo voinu olla kun julkaistu muistaakseni 20 kesäkuuta. Mut hyvin toimivia puhelimia. Oneplus 2 ollut käytössä reilun pari vuotta ja edelleen toimii moitteetta. Tähän mennessä kaikki androidit ollee 2v iässä jo käyttökelvottoman hitaita.

Mut täs OP5 taas ei oo ollu mitään valittamista tai mitään ongelmia, 64gb malli josta edelleen enemmän kuin riittävästi tilaa jäljellä. Eli jos on hommaamas OP:ta ihan budjetin rajoilla, niin kannattaa miettiä onko se lisä tallennustila sen hintaeron arvoinen, sillä tuo 64gb on kans jo melkein taitolaji saada täyteen. Ja vielä tänäpäivänä sillä 2gb RAM erollakaan ei ole mitään merkitystä, kun tuo 6gb on puhelimeen jo enemmän kuin tarpeeksi.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- MattiI
Olihan se itelläki tosi lähellä etten ostanu 5, mut maltoin olla ostamatta
. 5T on vielä vähän harkinta-asteella. Toisaalta oon miettiny et loppujen lopuks aika vähän eroo perus 5:seen ja 5 jäi ostamatta osittain sen takia et liian samanlainen mitä 2. Ja tääkin toimii vielä hyvin et voi olla et odotan 6 julkaisua.

- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
Huomenna varmaa hakemaan veikon koneesta Sony Xperia L1, normihinta 199 nii ny huomenna 99.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
- Arde_
- Kielet: Suomi,Englanti ja vähän Ruotsia.
- Multiplayer tunnuksesi?: Arde
- Viesti:
Onko porukalla kokemusta Sonyn Xperia XZs puhelimesta, ku tämä Honor 8 alkaa pikkuhiljaa ruveta lahoamaan. 

- MattiI
Ei nyt varsinaisesti juuri tuosta oo kokemusta, mutta jonkun aikaa oli Z3+ ja oli ensimmäinen ja viimeinen Sonyn puhelin mitä ostan. Sinänsä ohjelmisto toimi useimmiten hyvin mutta siellä täällä oli bugeja ja sammuili itsekseen kesken päivän. Kameranki olisi voinut olettaa olevan hyvä, mutta eipä sekään kovin kaksinen ollut. Värit oli aika hailakoita ja hämärässä kuvissa aika reilusti kohinaa.
-
Omakohtaista kokemusta ei ole ainoastakaan Sonyn puhelimesta, mutta tuttavapiirissä ei ole ainuttakaan positiivista kokemusta ollut. Milloin on softa takkuillut ja milloin on vain yksinkertaisesti rauta pettänyt. Tuohon hintaluokkaan (jos siis mallin oikein käsitin), katselisin paljolti netistä vertailuja esim. OnePlus 5T. Näin äkkiseltään sanoisin Sonyn plussiksi vain kameran, josta en kyllä tiedä mitään, mutta myyntipuheet sille ainakin ovat kohdallaan. Tosin OP5T kamerakaan ei ole huono, ainakin itse olen tyytyväinen tähän 5 kameraan (5T on about sama kamera, pienillä muutoksilla), sekä OnePlus on hinta-laadultaan parhaimmistoa markkinoilla. Rauta on hintaan nähden kovaa sisällä ja softankaan kanssa ei oo tarvinnut takuta.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
- Santsa4
- Kielet: Suomi, Englanti, ruotti
- Multiplayer tunnuksesi?: Santsa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Oneplus X on palvellu siittä asti, ku se on ulos tullu.
Eikä oo kyllä mitää moitittavaa, samsunkien jälkeen ollu erittään toimiva, ei oo hidastunu yhtää tänä aikana, lasipinnat kestäny kaikki purottelut yms, mitä ny karmiihin tullu paikoottaan aika rumia jälkiä.
Akku on hiljalleen ruvennu kyykkäämähän, ja laturinreikä on sen jotenki päässy väljistymähän jotta ei meinaa laturin piuha pysyä kiinni..
Sen verta hyvät kokemukset ollu, enkä jaksanu orottaa X2 (tjsp) mallia, jotta kävin sitte hakemas ittelleni synttärilahjaksi Oneplus 6 tänään. Alkutuntuma X:n jälkeen on se, jotta isoo ja painava, mutta muuten tuntuis pelittävän mallikaasti. Toivottavasti pysyy ehjänä ja pitkä ikääsenä niinku tuo erellinenki.
Sormenjälkitunnistuksen kans on vahvaa tottumus ongelmaa mutta vaikuttais hyvältä ominaisuudelta vaikka oon sen ennen ruukannu turhaksi haukkua
Kamerootten kans oon aina ollu aika käsi mutta mitä ny vähä koittanu kattella ja zoomaalla tuon kameralla niin vaikuttais aika perkeleen hyvältä verrattuna tuon X:n kamerahan.
Eikä oo kyllä mitää moitittavaa, samsunkien jälkeen ollu erittään toimiva, ei oo hidastunu yhtää tänä aikana, lasipinnat kestäny kaikki purottelut yms, mitä ny karmiihin tullu paikoottaan aika rumia jälkiä.
Akku on hiljalleen ruvennu kyykkäämähän, ja laturinreikä on sen jotenki päässy väljistymähän jotta ei meinaa laturin piuha pysyä kiinni..
Sen verta hyvät kokemukset ollu, enkä jaksanu orottaa X2 (tjsp) mallia, jotta kävin sitte hakemas ittelleni synttärilahjaksi Oneplus 6 tänään. Alkutuntuma X:n jälkeen on se, jotta isoo ja painava, mutta muuten tuntuis pelittävän mallikaasti. Toivottavasti pysyy ehjänä ja pitkä ikääsenä niinku tuo erellinenki.
Sormenjälkitunnistuksen kans on vahvaa tottumus ongelmaa mutta vaikuttais hyvältä ominaisuudelta vaikka oon sen ennen ruukannu turhaksi haukkua

Kamerootten kans oon aina ollu aika käsi mutta mitä ny vähä koittanu kattella ja zoomaalla tuon kameralla niin vaikuttais aika perkeleen hyvältä verrattuna tuon X:n kamerahan.

- Maatila
- Moderaattori
Kellään tietoa miksihän nokia 6 yhtäkkiä ei enää saa wapin kautta lähetettyä kuvia ja ig ei toimi oikeen mitenkään. Netti toimii normaalisti ,mutta kyseiset asiat ei. Aiemmin kävi saman tyyppinen vika ku oli vielä vanha 3g liittymä, mutta wappi ei toiminut yhtään mitenkään ja facekaan ei päivittynyt. Sovellusten päivitys ei auttanut eikä myöskään uudelleen käynnistäminen. Viimeksi asia korjautui mystisesti yhtäkkiä, mikähän tuon tekee..
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Pitäs melkein kohta alkaa kattelemaan uutta puhelinta. Viellä en ole päättänyt ostanko perrus näppäinpuhelimen vai älyluurin.
Nokia 9 tietenkin houkuttelis. Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.
Nokia 9 tietenkin houkuttelis. Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Oisko iha vaan kyseiset palvelut kyykänny maailmanlaajusesti.Maatila kirjoitti:Kellään tietoa miksihän nokia 6 yhtäkkiä ei enää saa wapin kautta lähetettyä kuvia ja ig ei toimi oikeen mitenkään. Netti toimii normaalisti ,mutta kyseiset asiat ei. Aiemmin kävi saman tyyppinen vika ku oli vielä vanha 3g liittymä, mutta wappi ei toiminut yhtään mitenkään ja facekaan ei päivittynyt. Sovellusten päivitys ei auttanut eikä myöskään uudelleen käynnistäminen. Viimeksi asia korjautui mystisesti yhtäkkiä, mikähän tuon tekee..
Omena master race.McNoitti kirjoitti: Nokia 9 tietenkin houkuttelis.
- Maatila
- Moderaattori
En osaa sanoa, viimeksikään ei missään tullut yleiseen tietoon sitä. Nytkin ku kävin kattomassa, niin ig:ssä oli uusia päivityksiä, mutta oma minkä kokeeksi yritin laittaa, yrittää edelleen julkaista. Mutta ei vaan onnistu. Sama wapissa.
-
Homojen hommia noi omenat.jiitu kirjoitti: Omena master race.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Siinä oli kyl tosiaan huippu puhelin, ostaisin heti jos tulis uudelleen myyntiin.McNoitti kirjoitti:Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
-
- Viesti:
Tai olla peräti vielä suomalaista valmistettajusanteri kirjoitti:Siinä oli kyl tosiaan huippu puhelin, ostaisin heti jos tulis uudelleen myyntiin.McNoitti kirjoitti:Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.

Suora putki on kaiken A ja O.
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
Perkele ko himoittas hommata vaan kunnon näppäinpuhelin ilman mitään jonninjoutavuuksia. Alan olla muutenkin lopen kyllästynyt siihen kaikkeen mitä älypuhelimet nykyään tarjoaa.
Ei minun tarvitse kuin soittaa ja lähettää wa-viestejä. Harvoin edes soittelenkaan kenenkään kanssa. Kaikki muu on aivan turhaa.
Kamerakin kun kulkee yleensä aina mukana muualla paitsi töissä, nykyään vaan vituttaa jos joutuu puhelimen kameralla räpsäisemään.
Ei minun tarvitse kuin soittaa ja lähettää wa-viestejä. Harvoin edes soittelenkaan kenenkään kanssa. Kaikki muu on aivan turhaa.
Kamerakin kun kulkee yleensä aina mukana muualla paitsi töissä, nykyään vaan vituttaa jos joutuu puhelimen kameralla räpsäisemään.

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
- Neliveto
- Vuoden foorumilainen
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Neliveto
- Viesti:
Olis kova rauta.jusanteri kirjoitti:Siinä oli kyl tosiaan huippu puhelin, ostaisin heti jos tulis uudelleen myyntiin.McNoitti kirjoitti:Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.

-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Veli näitä silloin laitto kasaan Nokialla ja sillä oli itselläkin kaksi e7jusanteri kirjoitti:Siinä oli kyl tosiaan huippu puhelin, ostaisin heti jos tulis uudelleen myyntiin.McNoitti kirjoitti:Saisivat remasteroida vaikka E7:n, siinä oli huippuluuri.

- Muhka
- Multiplayer tunnuksesi?: Muhka
- Viesti:
Redmi Note 7 Xiaomilta lähti tilaukseen gearbestistä. Dimexin housujen se napin tapanen mihin ainakin puukon tupen saa ripustettua paino taskua vasten istuessa ja lasi paskaks edellisestä Mi A1:stä...
Viisastuneena voisi vaikka repästä sen mäjelle, kun ei ikään tuu edes käytettyä. Xiaomista kyllä positiivista kokemusta niin paljon ja hinta on valtamerkkien kanssa eri sarjassa niin ei mitään syytä vaihtaa merkkiä 

Perästä kuuluu -Valmetin omistaja