Mää oon maaltaHachiRoku kirjoitti:Se oikeinkirjoitus kannattaa opetella!pvmies kirjoitti:Se että koulu kuletus ei ota kyytiin.

Mää oon maaltaHachiRoku kirjoitti:Se oikeinkirjoitus kannattaa opetella!pvmies kirjoitti:Se että koulu kuletus ei ota kyytiin.
![]() | Lataa tästä... |
Ollaa me monet muuthii maalta, va sinuna laittasin tekstin perusasiat kuntoon. Pisteet, pilkut, yhdys___sanat yms.pvmies kirjoitti:Mää oon maaltaHachiRoku kirjoitti:Se oikeinkirjoitus kannattaa opetella!pvmies kirjoitti:Se että koulu kuletus ei ota kyytiin.
Jokanen joka käyttää sanaa NUIN niin sietäisi saada bannia.Teemu kirjoitti:Saman oikeinkirjotuksen vois myös sanoo näille ketkä kirjottaa murteellaan
Samanlaista oireilua oli mun veljen hp:n läppärissä. Käyttöjärjestelmän uudelleenasennus autto jonkin verran, niin ei enää sammahdellut. Mutta kiistatta onhan tuo melko iäkäs kone sitten jo.MaPa kirjoitti:Voi olla että ny se hajos....
Toi mun "uskollinen" hp:n läppäri vuodelta 2013 on kyllä sammahellu tässä iha kesästä asti ja ylikuumentunu iha perus chromen selailustakin, mutta nyt tässä viimepäivinä sen näyttö sammuu ihan vaan randomisti parin tunnin välein ilman mitään syytä. Äsken kun se sammu se alko vielä pitää jotakii rätinäkolinaa sisältä ennenkun kerkesin sammuttaa, toivottavasti ei vaan olis mitään paskana sieltä sisältä.
Meidän varoilla ei kyllä uutta konetta osteta iha heti enkä ihan paskaakaan viittis ostaa.
Pitänee vielä testailla ja kurkata mitä kaikkea pölyn lisäksi siellä sisällä on (puhistin viimeeks pölyt sisältä vasta 1kk sitten).
Kyllä veetuttais jos se nyt sit leviäis...
Joo oon kans lukenu jostakii että tuo sammahtelu on joku sukuvika näissä vehkeissä.Traktorimies_ kirjoitti:Samanlaista oireilua oli mun veljen hp:n läppärissä. Käyttöjärjestelmän uudelleenasennus autto jonkin verran, niin ei enää sammahdellut. Mutta kiistatta onhan tuo melko iäkäs kone sitten jo.MaPa kirjoitti:Voi olla että ny se hajos....
Toi mun "uskollinen" hp:n läppäri vuodelta 2013 on kyllä sammahellu tässä iha kesästä asti ja ylikuumentunu iha perus chromen selailustakin, mutta nyt tässä viimepäivinä sen näyttö sammuu ihan vaan randomisti parin tunnin välein ilman mitään syytä. Äsken kun se sammu se alko vielä pitää jotakii rätinäkolinaa sisältä ennenkun kerkesin sammuttaa, toivottavasti ei vaan olis mitään paskana sieltä sisältä.
Meidän varoilla ei kyllä uutta konetta osteta iha heti enkä ihan paskaakaan viittis ostaa.
Pitänee vielä testailla ja kurkata mitä kaikkea pölyn lisäksi siellä sisällä on (puhistin viimeeks pölyt sisältä vasta 1kk sitten).
Kyllä veetuttais jos se nyt sit leviäis...
![]() | Lataa tästä... |
Polanetta meillä alkaa olemaa vaan koska ajettu perhosella ja se hypyttää nii pirustivalmetti 1502 t kirjoitti:Meijän teillä (Mitkä on firman aurattavana) ei oo polannetta ku alueaura on ollu toisella työntekijällä nytten ni oon lingolla jyystäny ni alkaa hiekat näkyä tien keskeltä jo. Mutta niihä sitä puhuttiinki että tosi hyvä että ei oo polannetta.
Tämä.MaPa kirjoitti:Plussakelit.
![]() | Lataa tästä... |
Ei mitään pakkasia enää. Reilusti lämmintä ja vettä vaa.valmetti 1502 t kirjoitti:Tämä.MaPa kirjoitti:Plussakelit.Ja nyt kun se seilaa vuoroin pakkasella ja plussalla. Pysys nyt semmone 10 astetta pakkasen puolella ni tykkäisin. Nyt kun tulee lunta joskus ni ei hiivatti kulje kyllä mihkää.
Miks sitten enää piät niitä kuoria?RehuriFin kirjoitti:Puhelimen kuoret rupee vetelee viimeisiään ja puhelin irtoilee niistä jatkuvasti rikkoen ruutua joka kerta enemmän.