Ei tullu manuaaligearboxia, mutta jotenkin hyvin synkattu tuo kaasu/vaihde tuohon sisään... nyt lähtee kierroksiakin heh
Kyllä, monta kertaa. Controllien mappaamisessa on paljon vissii bugeja joista osa ainakin jo löytyy Giantsin foorumiltakin. Sain ite toimimaan kesken multiplayern unbindaamalla sen "activate item" R-napista pois joka ohjaimesta, eli näppäimistöltä, hiireltä ja peliohjaimilta ja sitten bindaamalla sen takasin näppäimistön key2 kohtaan.ronzuu kirjoitti:Oonkohan mä vaan tyhmä etten tajua jotain vai onko muut huomannu sellasta ettei painepesuri tai muut tälläset triggerit (Kauppa, ajoneuvojen kustomointi tms) toimi
Mulla toimii.Mönkijämies kirjoitti:Eipä onnistu moottorisahan käyttökään vaikka kuinka yrittää säätää controlleja.
Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään.
Mulla ei tapahdu siitä mitään, ei myöskään pankkiautomaatista...Traktorimies_ kirjoitti:Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään.
Karlox kirjoitti:Kyllä, monta kertaa. Controllien mappaamisessa on paljon vissii bugeja joista osa ainakin jo löytyy Giantsin foorumiltakin. Sain ite toimimaan kesken multiplayern unbindaamalla sen "activate item" R-napista pois joka ohjaimesta, eli näppäimistöltä, hiireltä ja peliohjaimilta ja sitten bindaamalla sen takasin näppäimistön key2 kohtaan.ronzuu kirjoitti:Oonkohan mä vaan tyhmä etten tajua jotain vai onko muut huomannu sellasta ettei painepesuri tai muut tälläset triggerit (Kauppa, ajoneuvojen kustomointi tms) toimi
Etkö sä Matias osaa lukea?Matias kirjoitti:Mulla ei tapahdu siitä mitään, ei myöskään pankkiautomaatista...Traktorimies_ kirjoitti:Jos alkuperäsessä mapissa koitat myydä, niin pitää mennä sen "iconin" tai mikä lie kohtaan ja sen kautta ne saa myytyä, kun puut on siinä lähellä.Matias kirjoitti:Onko muilla ongelmaa puun myynnissä? Itse en pysty lainkaan myymään ja editorilla katsoessa ei näkynyt trikkeriäkään.
Mitä videoitajos kattonu niin on, ja samasitten Fs17, jossa eka häiritsi mutta sitten siihe tottu. Varmaan jostakii asetuksista tuonkin saa säädettyä että olis ns. isompi kupla.Real_bomber kirjoitti:Onko porukalla ollu ongelmaa pelissä että ajat periaattessa semmosen pyöreen kuplan sisällä ja sen ulkopuoli kauheeta pixseli mössöävarsinki jos pelto jollain kasvilla niin sillon pahinta. ps4 pro ja pc:llä sama ongelma monella ollu.
Samaa mietin. Pitkän aikaa testailin sitäkin mistä alotetaan farmi tyhjästä ja hitaaati edistyen.arska fs11 kirjoitti:Ensikokemus aika sekava ja toimintoja kolme kertaa enemmän kuin fs15.
En kyllä tykkää...
Menet pelissä asetuksiin (general setting) niin sieltä pitäisi löytyä sellainen kohta kuin Easy Arm Controls.boutsen kirjoitti:Minkätakia noi puukuormaajien rotaatiot on tehty tolleen? saako ne muutettua jotenki?
boutsen kirjoitti:katos perk.. Kiitoksia
on täs silti jotai häikkää ku ei meinaa pelittää ps4 ohjain samaa aikaa ku näppis ja hiiri. esim äskö ku kuormaajaa ohjas ps4 ohjaimella niin kun vaihto konetta ja piti ajaa sitä näppiksellä ei toiminu.
Mun kantani tähän on että sun kannattais oottaa vielä ainakii ens vuoden puolelle kunnes ensimmäiset suomimapit tulee (toivottavasti) jakoon, ellet sitten lahjaksi saa.Advance173 kirjoitti:Onko tämä peli oikeasti vielä näin "kesken" mitä nää viestit antaa ymmärtää? Hetken jo harkitsin ostamista mutta enpä taas tiedä että kannattaako.