Farming Simulator 19
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi, enklanti ja hyvällä tuurilla ruottia.
- Multiplayer tunnuksesi?: MaPa
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Farming Simulator 19
Voisin sanoa että vähiten uudistuksia tullu tähän peliin mitä ikinä tän pelisarjan aikana. Ihan kun Fs17 videota kattois, mutta vaan ultra grafiikoilla...
Harmi sinänsä.
Harmi sinänsä.
Valatra miehen tiellä pittee
Mukana #MakeLsFinGreatAgain!
Ei oo T-Sarjalaista voittanutta!
-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Hahmon customointi!

- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Tuo ominaisuus oikein huutaa dimex-skiniä.Mönkijämies kirjoitti:Hahmon customointi!![]()

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Rimexit ja hankkijan koppalakki.

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: Suomi, englanti ja heikosti ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Työukko
Ännä puhuu totta
-
Kai tuolta oikeestikkii saa sitten joitakii oikeita työvaatteita eikä mitään kauluspaitoja
Dimexit olis aika jepa

Dimexit olis aika jepa
-
- Viesti:
Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.

Suora putki on kaiken A ja O.
- lucosol
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Itse oon just tämän takia vielä pelannut fs13.arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Joo, se onkin hieno juttu, niin suomalaisia modaajiakin jää ehkä muutama jäljelle. Suurimmalle osalle kun tuntuu edelleen kelpaavan myös sketcupilla ja kuvista tehdyt modit/modellit.San_anttu kirjoitti:Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.
-
- Lähettiläs
Joo ja sitte ihmetellään kun mikään ei toimi kunnolla ja kaikki on paskaa ja lagista ja on tekstuuribugeja. Suomalaiset on ampunu ihteään jalakaan siinä että aina on kannustettu tekemään alusta asti väärin ja menemään siitä mistä aita on matalin, ts. oltu liian laiskoja. Ketsupillaki saa tehtyä ok modelleja mutta perseestä ne on silti verratuna ihan millä tahansa muulla tehtyihin. Arkkitehtuuriin tarkotetulla ohjelmalla ei vaan saa tehtyä peleihin soveltuvia modeja.Traktorimies_ kirjoitti:Joo, se onkin hieno juttu, niin suomalaisia modaajiakin jää ehkä muutama jäljelle. Suurimmalle osalle kun tuntuu edelleen kelpaavan myös sketcupilla ja kuvista tehdyt modit/modellit.San_anttu kirjoitti:Se on vaan helvetin hyvä asia että monimutkaistuu. Jää paskat ketsuppi modellit pois.arska fs11 kirjoitti:Alkaa tuntua vähän siltä, että modien tekeminen tähän tulee tuntuun jo niin helvetinmoiselta työmaalta, ettei edes kannata yrittää. Muutaman tunnin kun pelaa, ihmettelee kuinka hienoa ja huonoa kaikki on, niin menee maku vakiokoneisiin ja haluaa kipeästi modeja. Liian suuri vaiva lähteä tekemään ja kun kyseessä on vain elämää tärkeämpi peli, ei kiinnosta. Näin on jo osin käynyt fs17 kohdalla, ainakin itsellä. Fs15 oli vielä suhteellisen yksinkertainen työstettävä. Monimutkaisuus lienee ainoa asia, joita näihin peleihin on vuosien varrella tullut.

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
En ottanut kantaa tohon seikkaan ja asiahan on niin, ettei kenenkään ole pakko käyttää niitä bugisia paskoja, jos ei halua, mutta niitäkin voi silti olla, kun ei ole tietoa paremmastakaan kuin joidenkin yksittäisten modien kohdalla. En toki väitä, ettet Farmari olisi oikeassa, mutta sitä en ymmärrä miksi niiden kimppuun pitää tolla tavalla hyökätä... Mutta aiheeseen liittyen, että jos ei mitään kovin suuria mullistuksia ilmene tässä vielä, niin taitaa jäädä hankkimatta tämä peli, kattoo sitten seuraavaa versiota taas, niin olen näiden giantsin pelien kanssa tavannu jo aikasemmin toimia, kun muutokset on aina ollu niin säälittävän pienet.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
"Hyökätä kimppuun." Tosiasioitahan mä vain sanoin tuossa. Ei muuta.Traktorimies_ kirjoitti:En ottanut kantaa tohon seikkaan ja asiahan on niin, ettei kenenkään ole pakko käyttää niitä bugisia paskoja, jos ei halua, mutta niitäkin voi silti olla, kun ei ole tietoa paremmastakaan kuin joidenkin yksittäisten modien kohdalla. En toki väitä, ettet Farmari olisi oikeassa, mutta sitä en ymmärrä miksi niiden kimppuun pitää tolla tavalla hyökätä... Mutta aiheeseen liittyen, että jos ei mitään kovin suuria mullistuksia ilmene tässä vielä, niin taitaa jäädä hankkimatta tämä peli, kattoo sitten seuraavaa versiota taas, niin olen näiden giantsin pelien kanssa tavannu jo aikasemmin toimia, kun muutokset on aina ollu niin säälittävän pienet.
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
-
FactSheet nro 6

Aijai toi jontikka 

-
Toi "pikku"jontikka on iha jees. Sais mun mielestä tulla enempikii noita 80-160hv teholuokan koneita
Jep ite enemmänkin 100-200 hp rattoreita haluisinMaPa kirjoitti:Toi "pikku"jontikka on iha jees. Sais mun mielestä tulla enempikii noita 80-160hv teholuokan koneita
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Minun mielestä taas kompromissi. 80hv-200hv teholuokan raktoreita enempi. Mutta kyllä tää nyt ihan kohtuulliselta vaikuttaa.

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
-
- Kielet: suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Sillehän tuo vähän näyttää.

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.
Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
![]() | Lataa tästä... |
-
FactSheet nro 7

-
Mukavaa että vähän vanhempaa kalustoa myös. Tosin Fiiatti olis saanu olla joku 100-90 110-90 vastaava.
- Mr_Mazzony
- Kielet: Suomi, English, norja wc-ankan kanssa.
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Mazzony
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Kivasti kyllä Valtran linjasto esillä. vihdoinkin pikku valluki mukana (A-Sarja).
Modejakin nähtävästi testaileevat. Menee kyl erikoiseks toi node referoiminen.
https://www.farming-simulator.com/mods. ... est&page=0
Modejakin nähtävästi testaileevat. Menee kyl erikoiseks toi node referoiminen.
https://www.farming-simulator.com/mods. ... est&page=0
! | Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans. https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA Discord Serveri täällä: https://discord.gg/MKezE5YWBR |