![]() | Lataa tästä... |
Tulikos kyseinen kone tänään Mikkeliin päin viitos tietä, olin itte semmosella ruskeella t151 vallulla sinisen maakärryn kanssa tulos tien yli niin aika pahasti tuota muistuttava kone ajo ohitteMaPa kirjoitti:Tuli käytyä liikkeessä ottamassa muutama kuva uudesta teekkarista
Vm.2004 eli ei kovin uusi
Aivan saatanan rumahan tuo on punasine osineen mutta kyllä se siitä vielä muuttuu kun asennetaan rengaspainot vähän maalautetaan ja asennetaan ek. Ei kyllä missään parhaimmassa kunnossa totta puhuen, mutta alaterä on kyllä pelkkää voittoa, sekä eihän tuo voi olla yhtä laho ku se "entinen" 8550 joka tosin tossa pihassa vielä on. Tunhejahan tossa on ikäisekseen aika vähän vert. siihen miten urakkakone tuo on.
Vielä nettikone ilmotus samaisesta vehkeestä:
https://m.nettikone.com/valtra/t-190/1745743
![]() | Lataa tästä... |
Voipi olla hyvinkii . Ja oon kyllä muutaman kerran sutkii nähä siinä Juvantie-Pieksämäentie risteyksessä.Arska 247 kirjoitti:Tulikos kyseinen kone tänään Mikkeliin päin viitos tietä, olin itte semmosella ruskeella t151 vallulla sinisen maakärryn kanssa tulos tien yli niin aika pahasti tuota muistuttava kone ajo ohitteMaPa kirjoitti:Tuli käytyä liikkeessä ottamassa muutama kuva uudesta teekkarista
Aivan saatanan rumahan tuo on punasine osineen mutta kyllä se siitä vielä muuttuu kun asennetaan rengaspainot vähän maalautetaan ja asennetaan ek. Ei kyllä missään parhaimmassa kunnossa totta puhuen, mutta alaterä on kyllä pelkkää voittoa, sekä eihän tuo voi olla yhtä laho ku se "entinen" 8550 joka tosin tossa pihassa vielä on. Tunhejahan tossa on ikäisekseen aika vähän vert. siihen miten urakkakone tuo on.
Taisin nähdä kerran tuon valametin valtran pihalla. Onkohan se sini oranssi vaihtokone vai kun seiso koko kesän siinä ja taitaa olla vieläkin.MaPa kirjoitti:Voipi olla hyvinkii . Ja oon kyllä muutaman kerran sutkii nähä siinä Juvantie-Pieksämäentie risteyksessä.Arska 247 kirjoitti:Tulikos kyseinen kone tänään Mikkeliin päin viitos tietä, olin itte semmosella ruskeella t151 vallulla sinisen maakärryn kanssa tulos tien yli niin aika pahasti tuota muistuttava kone ajo ohitteMaPa kirjoitti:Tuli käytyä liikkeessä ottamassa muutama kuva uudesta teekkarista
![]() | Lataa tästä... |
Juu no hiukan kyllä kattelin ku oli sen verran silmäänpistävä...MaPa kirjoitti:Voipi olla hyvinkii . Ja oon kyllä muutaman kerran sutkii nähä siinä Juvantie-Pieksämäentie risteyksessä.Arska 247 kirjoitti:
Tulikos kyseinen kone tänään Mikkeliin päin viitos tietä, olin itte semmosella ruskeella t151 vallulla sinisen maakärryn kanssa tulos tien yli niin aika pahasti tuota muistuttava kone ajo ohitte
Nii se kolmos sarjalainen.valmetti 1502 t kirjoitti:Meinaatko sinioranssilla sitä missä hiiappi ja murskain?
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |