Tosiaan se on täysin viiveetön ja luistamaton toimiessaan. Tinttaa ihan surutta pikavaihteen päälle

Kyllä kyllä. Pittää kahella jos kehkeytyy jotain ja käy koeajamassa. Yhellä kaverilla ei pelittäny Casessa neliveto kun oli aavistus jotain rautahilua öljyssä niin pisti magneettiventtiilin sekasin ja ei lähteny nelikko pois päältä.Valmeksi kirjoitti:Magneettiventtiilejä saa valpartsilta käytettyjä eikä maksa paljoo, mut kannattaa ensin kahtoo et kaikki kytkennät ja releet on ok. Me tilattiin valpartsilta uus magneettiventtiili vaikkei vika ollutkaan siinä vaan magneettiventtiilin liittimessä. Ei siis vaihtanu meillä ollenkaan.
Tosiaan se on täysin viiveetön ja luistamaton toimiessaan. Tinttaa ihan surutta pikavaihteen päälle
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Minkäslainen Valmetti tuo alunperin on ollu? Punanen, mutta millä teipeillä ja vm?Maatila kirjoitti:Siksi ku ei alkuperäisiä tarroja löydetty mistään valmiina. Isäntä tuumas sitte että sama vaihtaa koko raktorin väriä.
![]() | Lataa tästä... |
Uskallan väittää että oon tän foorumin ainoo joka on sillä kylvänyt.Valmeksi kirjoitti:Kellään kokemusta Tume draco 3000/4000?
Minkälainen ja minkä vehkeen se tarttee veturikseen?
Isukki ainaki vaa kehuu myyälle että saisitta ny edes normaalin näköösen toimimaan.Valmeksi kirjoitti:Kellään kokemusta Tume draco 3000/4000?
Saattas olla tuo kolome metrinen parempi vaihtoehto meille. Ei olis sitten ihan niin paljoa liikkuvia osia ja saattas saaha vedettyä jollain vehkeellä noita rinteitä ylös.Valtra655 kirjoitti:Uskallan väittää että oon tän foorumin ainoo joka on sillä kylvänyt.Valmeksi kirjoitti:Kellään kokemusta Tume draco 3000/4000?
Ihan hyvin tehty ja suunniteltu kone. Monia hyviä ominaisuuksia mm. Säiliöt voi tyhjentää
putkella suoraan säkkiin. Paljon liikkuvia osia joten voi ajan mittaa tulla väljyyttä/kankeutta.
Vetotehonsa puolesta se ei vaadi voimaa mutta painoa sitäkin enemmän.
Jälki on hyvää ja tehokas kone kun käytännössä lautasmuokkain menee koko ajan edessä.
Suomen johtava kylvökone valmistaja ja yks laadukkaimista maatalouskone valmistajista niin en ihan ymmärrä kommenttiasi.Erkka kirjoitti:Isukki ainaki vaa kehuu myyälle että saisitta ny edes normaalin näköösen toimimaan.Valmeksi kirjoitti:Kellään kokemusta Tume draco 3000/4000?
Oon kuullut villiä huhua että joillain olis ollut Vääderienkin kanssa ongelmaa. Mutta taitaa olla vain isojen poikien kertomaan tarinaa.MattiI kirjoitti:No saattaa se suomessa tehdyistä olla laadukkaimmasta päästä mut tuskimpa muuten
Olen kuullut huhua, että jollakin on vääderi toiminut, mutta saattaa olla legendaa.Valtra655 kirjoitti:Oon kuullut villiä huhua että joillain olis ollut Vääderienkin kanssa ongelmaa. Mutta taitaa olla vain isojen poikien kertomaan tarinaa.MattiI kirjoitti:No saattaa se suomessa tehdyistä olla laadukkaimmasta päästä mut tuskimpa muuten![]()
Täällä takarivissä ois käsi ylhäällä tälle arvalle.Ezmo kirjoitti: Olen kuullut huhua, että jollakin on vääderi toiminut, mutta saattaa olla legendaa.
Samoin täällä jo 12v kylvetty rapideilla ongelmittaAecel kirjoitti:Täällä takarivissä ois käsi ylhäällä tälle arvalle.Ezmo kirjoitti: Olen kuullut huhua, että jollakin on vääderi toiminut, mutta saattaa olla legendaa.
Mä taas oon kuullu isoilta pojilta että räpidit on ikuisia koneita?Ezmo kirjoitti:Olen kuullut huhua, että jollakin on vääderi toiminut, mutta saattaa olla legendaa.Valtra655 kirjoitti:Oon kuullut villiä huhua että joillain olis ollut Vääderienkin kanssa ongelmaa. Mutta taitaa olla vain isojen poikien kertomaan tarinaa.MattiI kirjoitti:No saattaa se suomessa tehdyistä olla laadukkaimmasta päästä mut tuskimpa muuten![]()