Verkku kirjoitti:Itellä 1/19 Niinisalo. Eipä oo onneks pitkä matka kasarmille, 6km
Kuinka se nii pitkälle meni? Ekkö kumminki -99 oo?
Juu 99 oon. Ei meidän ikäluokasta tääläpäi varmaa ykskää päässy 2/18 ainakaa niinisaloon. Ite tykkään kyllä mennä vasta 1/19 jos vaikka kerkeis vähä rahaa säästään ja töis käymää ens kesän ja syksyn.
Täältä kurikasta kaikki halukkaat pääsi 2/18 niinisaloon.
Erkka kirjoitti:
Täältä kurikasta kaikki halukkaat pääsi 2/18 niinisaloon.
Minnekkäs sieltä Pohjanmaalta menee porukka? Ruotsinkieliset taitaa tulla Dragsvikiin, mutta hajaantuuko porukka sitte
Parolan, Niinisalon ja Kajaanin kesken?
Erkka kirjoitti:
Täältä kurikasta kaikki halukkaat pääsi 2/18 niinisaloon.
Minnekkäs sieltä Pohjanmaalta menee porukka? Ruotsinkieliset taitaa tulla Dragsvikiin, mutta hajaantuuko porukka sitte
Parolan, Niinisalon ja Kajaanin kesken?
Ainakin opiskelukavereiden kohdalla oli niin että automaattinen menolippu kajaaniin ellei ole riittävän hyvää syytä tulla niinisaloon (matka esim.)
T152 valtraa ja punasta 6800 käytiin kokeileen. Teeläisellä turhan paljon ajettu ,mutta 6800 rujon ulkonäön takaa löytyi todella hyvin toimiva ja miellyttävä traktori. Josta ilmeisesti tehdään kaupat tiistaina ,kun myyjä tulee kattomaan massikkaa ja tekemään välirahatarjouksen. Myös 6910 jontikkaa käytiin kattomassa, mutta sen verran romuksi ajettu ettei kannata ees kokeilla.
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Erkka kirjoitti:
Täältä kurikasta kaikki halukkaat pääsi 2/18 niinisaloon.
Minnekkäs sieltä Pohjanmaalta menee porukka? Ruotsinkieliset taitaa tulla Dragsvikiin, mutta hajaantuuko porukka sitte
Parolan, Niinisalon ja Kajaanin kesken?
Kaikki kaverit joutu koulusta Kajaaniin vaikka olis Niinisaloon halunnu.
Pitäs tuolla mun laitteella sitten tuo 6,6 Sisu diesel käynnistyä. Tahtoo nuo seisovat koneet sen verran laiskistua seisoessaan, että pitää joko ladata tai antaa apuvirtaa. Hiluksi sais tuolla käynnistyä tyhjillä akkuillakin, kun tahtoo aina muutaman kerran vuodessa jäädä valot päälle.
Kyllä ne nuo kalliimmat on tehokkaita. Halvimmissa ei tahdo potku riittää ja joissakin palaa helposti ylivirtasuoja ja joutuu ostamaan uudet johdot. Bauhausin versioon niitä ei etes saa uusia.
Jännä nähä paljoko tuo mun laite makso, kun hyllyhinta on 199 joka paikassa ja jotain pyöristystä siihen hintaan sai.
Jahah taas saapi ajella hiacella. Mersu läks seisontajarruvaijerin vaihtoon, keulan kolinan selvittelyyn ja korjaukseen. Sekä ledvalopaneelin laittaa kiinni siinä samalla, kun itellä oikee oo motivaatio siihen riittäny.
- Vakityö, putkitehtaan lähettämössä.
- Metsä, maatalous ja koneharrastaja.
- rivitalokaksio, kymppihehtaari maata, pari autoa ja rattori.
Maatila kirjoitti:Jahah taas saapi ajella hiacella. Mersu läks seisontajarruvaijerin vaihtoon, keulan kolinan selvittelyyn ja korjaukseen. Sekä ledvalopaneelin laittaa kiinni siinä samalla, kun itellä oikee oo motivaatio siihen riittäny.
Olisit laittanu pitkii 55w xenonit ni ei tarvii muuta sit näkee jo nii hyvi ku vaa tarvii.
Kiitos allekirjotuksesta Jespa! Värin pitää olla vihreeja vanteet keltaset.]