Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tammiaro
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Mikä V***ttaa Yleisesti/Tänään?
Natikka imee ilmaa polttoaineputkeen jonka ansiosta ei lähde nollan alapuolella käyntiin ilman roikkaa. Noh ei siinä mitää jos letkulämppäri toimis, mut se pimeni toissapäivänä. Pitää huomisen aikana kokeella paikallistaa lämppärin vika tai saa maanantaina pyöräillä kouluun. 

International 844xl '83, 4389cm³, ~95hv/2300rpm.Din, 16+8, 35km/h
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Pieni murhe, hyvä jos saa laitatettua oman kytkinvikasen 655 kuntoon ees ens kuun alulle koulun työtahilla.
Jos joku vituttaa niin voi jumalauta että tuli kamala olo kun söi ja joi ittensä ähkyyn illalla, eikä oo vieläkään helpottanu.
Jos joku vituttaa niin voi jumalauta että tuli kamala olo kun söi ja joi ittensä ähkyyn illalla, eikä oo vieläkään helpottanu.

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
No tais toi kortti lähtee. 

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Testaus
No eikö kannattas samantien uusia kaikki imupuolen letkut? Iso ilmareikä ei vissiin oo jos kerta käy normaalisti ku saa vaan käymään.Tammiaro kirjoitti:Natikka imee ilmaa polttoaineputkeen jonka ansiosta ei lähde nollan alapuolella käyntiin ilman roikkaa. Noh ei siinä mitää jos letkulämppäri toimis, mut se pimeni toissapäivänä. Pitää huomisen aikana kokeella paikallistaa lämppärin vika tai saa maanantaina pyöräillä kouluun.
-
Joo käy normaalisti. Olisin uusinu kaikki letkut tälläviikolla, mutta osat tulee vasta ensviikolla. Lämppärin vikakin löyty rikkinäisestä johdosta.Verkku kirjoitti:No eikö kannattas samantien uusia kaikki imupuolen letkut? Iso ilmareikä ei vissiin oo jos kerta käy normaalisti ku saa vaan käymään.Tammiaro kirjoitti:Natikka imee ilmaa polttoaineputkeen jonka ansiosta ei lähde nollan alapuolella käyntiin ilman roikkaa. Noh ei siinä mitää jos letkulämppäri toimis, mut se pimeni toissapäivänä. Pitää huomisen aikana kokeella paikallistaa lämppärin vika tai saa maanantaina pyöräillä kouluun.
-
Eilen väsyneenä ja pikkusen flunssan jälkeen pelaa sählyä nii meenas taju lähtiä ja oli puhetta että aamulla lähetään poistmaan polannetta mutta eipä täällä kukaan ollu heränny ku kävin polanneterän laittamassa

Kiitos RAPE
-
- Viesti:
Koulun netti taas vaihteeks hidas...

Suora putki on kaiken A ja O.
-
Taas vaihteeksi vituttaa kaikki. Natikasta tippu lokari ku olin kouluun menos ja hitsauksen näytöis opettaja löys aina jotai vikaa ja pisti hylkyy vaikka toiselle opettajalle kelpas oikeen hyvin. 

- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
Asuntolassa joku saatanan järkevä päätti ruveta sisustaan kämppäänsä eilen siinä neljän aikaan aamuyöstä niin helvetin kiva yrittää nukkuu porakoneen metelissä. Loppujenlopuksi kävin sanomassa assuille ja sitä nekin ihmetteli, että mikä helvetin ääni sieltä oikein kantautu vielä seittemältä kun töihin tulivat.
-
- Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi ja Venäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Pertti / Pertti-setä
- Haasa90
Yksityinen pysäköinnin valvonta. On se piru ku joutuu maksaan sakkoo siitä hyvästä että mun omassa maksetussa ruudussa on mun oma auto. Joo joo pitäs aina olla se lupalappunen esillä mutta jos tuun uudella autolla la iltana kotiin ja siihen ei luonnollisesti mistään saa lupalappua viikonloppuna ni luulis ny vähä olevan jotai joustoo siinäki hommassa. Ja vanha lappu oli vanhas autos ja vaikka se oliski ollu ni siihen merkattu eri rekkari tunnus ku uudessa. Vissii olis si pitäny jättää kadun varteen vaikka maksanki omasta paikasta. Ei kai sille 50€ mitää muutakaa käyttöö olis ollut.

Luotettavaa modi testausta jo vuodesta 09
[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
-
- Kunniakäyttäjä
Kannattaa laittaa viestiä firmaan, niin hyvällä tuurilla ei tarvihe sakkoa maksaa, kun sulla on perusteltu syy sille.Haasa90 kirjoitti:Yksityinen pysäköinnin valvonta. On se piru ku joutuu maksaan sakkoo siitä hyvästä että mun omassa maksetussa ruudussa on mun oma auto. Joo joo pitäs aina olla se lupalappunen esillä mutta jos tuun uudella autolla la iltana kotiin ja siihen ei luonnollisesti mistään saa lupalappua viikonloppuna ni luulis ny vähä olevan jotai joustoo siinäki hommassa. Ja vanha lappu oli vanhas autos ja vaikka se oliski ollu ni siihen merkattu eri rekkari tunnus ku uudessa. Vissii olis si pitäny jättää kadun varteen vaikka maksanki omasta paikasta. Ei kai sille 50€ mitää muutakaa käyttöö olis ollut.
- Haasa90
Ei kelvannut syyksi nähtävästi kun tein asiasta jo reklamaation. Kai se vitun paska pitää maksaa si.

[Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz] [MSI GeForce RTX 3070] [ASUS Maximus V Gene S1155] [Corsair TX 650M] [Samsung 1TB 840 Evo SSD] [Kingston 2x8GB 1600MHz Ram] [Win10]
- Maatila
- Moderaattori
Eilen hain mersun korjauksesta. Jäi pari sydämmen sykettä välistä ku 600€ lasku oli matkas. Ois pitäny sitteki ite laittaa tuo lisäripaneeli ja tutkia keulan kolinat ite. Että ois vaan sen seisontajarruvaijerin vaihattanu. 

- ViljamiFIN
Saapa nähä tuleeko perusteellisempi remppa 655:n koneeseen, koululla olivat pistäneet kuntoon niin kotia ajamisen jäläkeen oli öljytikussa vaaliaa töhnää. Eipähän olis eka kerta kun samasta yksilöstä menis vejet ja öljyt sekasin eikä kovin ihmekkään näin 30v vanhalle koneelle olisi. 

- Verkku
Tyyppivika 05 ja 55 sarjan moottoreis. Sylinteriputken alapään tiivisteet menny.ViljamiFIN kirjoitti:Saapa nähä tuleeko perusteellisempi remppa 655:n koneeseen, koululla olivat pistäneet kuntoon niin kotia ajamisen jäläkeen oli öljytikussa vaaliaa töhnää. Eipähän olis eka kerta kun samasta yksilöstä menis vejet ja öljyt sekasin eikä kovin ihmekkään näin 30v vanhalle koneelle olisi.
- ViljamiFIN
Valitettavasti voi olla, tuossakin yksilössä mennyt jo kerran uutena muutaman tunnin ajettuna.Verkku kirjoitti:Tyyppivika 05 ja 55 sarjan moottoreis. Sylinteriputken alapään tiivisteet menny.

Jännä vaan kun kone oli lämpimässä hallissa muutaman viikon ajamatta ja muuta ei ole tehty kuin venttiilit säädetty ja uudet suutinkärjet, öljyt sekä nesteet laitettu ja sen jälkeen vasta tullut tuo.

- urakkamies
- Moderaattori
Ammattikoululla kaikki on mahdollista. Tarina kertoo täälläpäin laitetun limsaa öljyn sijaan moottoriin. Tuli koululle kallis paukku.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Tarina kertoo myös että on unohdettu laittaa etuakseliin öljyä kun on öljyjä vaihdettu. Etuakseli meni vaihtoon.urakkamies kirjoitti:Ammattikoululla kaikki on mahdollista. Tarina kertoo täälläpäin laitetun limsaa öljyn sijaan moottoriin. Tuli koululle kallis paukku.

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Onpas jäinen piha, samoten kyllä kaikki pienemmät tiet.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Maon Fin
Eiois ensimmäine kone mihin koululla ois nuin käyny. Tulee vanhoje mukana sieltä paskat pois niin ei enää piä ku pistää uuet nesteet sisälle.urakkamies kirjoitti:Ammattikoululla kaikki on mahdollista. Tarina kertoo täälläpäin laitetun limsaa öljyn sijaan moottoriin. Tuli koululle kallis paukku.

Voorumin kovin deutzimies.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Kaveri tarinoinu aika paljo meiningistä eräässä ammattikoulussa, joka kuulemma on Suome parhaimpie joukossa.urakkamies kirjoitti:Ammattikoululla kaikki on mahdollista. Tarina kertoo täälläpäin laitetun limsaa öljyn sijaan moottoriin. Tuli koululle kallis paukku.
Kauhulla vaan aatellu, että mikäköhän tilanne siellä huonoimmassa mahtaa olla.

Opettajia ei kiinnosta oikee mikään ja aikaa hukataa lippulappujen täyttöön ja ne persreijät jotka
peruskoulussa pilasivat kaiken omalla toiminnallaa jatkaa samalla linjalle edelleen.
Miksei täällä humppa soi?
- Verkku
Oli amis mikä tahansa ni toppijaksoilla se oppi tulee.
- RehuriFin
- Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
- Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.
No nyt tää laite teki viimosen temppunsa. Päivitin koko ohjelmiston ja nyt taas jotenkin mystisesti tunnistaa kaikki muut usb laitteet, mutta ei nettitikkua. Mä tarviin nettiä päivittäisiin asioihini + pakolliset asiat kuten junalippujen tilaus joka viikonlopulle.
- Haasa90
Jos olis pomolla yhtään ollu pelisilmää niin täs kohtaa menis 2trukkii myyntiin ja tilalle tulis pyöräkuormaaja mut ei se auta ku noil trukeil kikkailla. Nostovoimat tos isommassaki trukissa piisaa kyl mut ei sillä pääse oikeen mihkään, paripyörät o nastoilla ja ulommaisisaa ketjut mut aika heikkoo on eteneminen aika ajoin. Ja pyöräkoneella sais lumetki tontilta aurattuu ku ei siit taida tul mitää et toho trukkii virittelee jonku levyn.